Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 14. november 2012

Hjertelig tusen takk....

for alle varmende og omtenksomme kommentarer på
mitt innlegg i går...




I dag er jeg på jobb og er kommet på hotell i Kristiansand.

Det er rørende å se hvor mange av våre passasjerer som
bryr seg... De ønsker oss lykke til videre, er så varme og
godhjertet at det er nesten som jeg må tørke en tåre der
jeg står og tar farvel i døråpningen....

Heldigvis har mine kollegaer og jeg det hyggelig sammen
tross alt og det er ikke vanskelig å gjette hva som er det
store samtaleemnet....

Og i morgen tidlig går turen videre til Trondheim, men
før vi kommer dit, skal vi en tur til Brussel..


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Det er tøffe tider for dokke. Tenkte på deg når eg høyrte om dette på nyhetene.

    SvarSlett
  2. Verden går videre, dette klarer dere! Jeg ønsker dere lykke til :)
    :) klem

    SvarSlett
  3. Ja, du har vært nevnt her i heimen i disse dager. Hvordan har du det egentlig, og ser vi deg der blant kollegaene dine på TV?
    Kan bare si lykke til. Husk å puste.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hva skal jeg si.... Må nok bare plukke ned en ball om gangen etter som de faller ned... Foreløpig så er jeg bare avventende og ser hva som skjer. Flybransjen er nok på samme vei som skipsfarten var for 20-25 år siden da alle norske sjømenn blei byttet ut med Fillipinere.. Vi kan like det eller ikke.

      Slett
  4. Jeg vil ikke ha fillipinere! Jeg vil ha deg, og dere andre som vet hvordan ting er med nordmenn, som ser trygge ut, og som ser ut som det er trivelig på jobb, selv om dere er i Brüssel før en tur til Trondheim!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lise, du er vel snill.....og vi har det uendelig trivelig på jobb selv om det er slitsomt iblant. Alle har det vel travelt på jobben fra tid til annen.

      Slett
  5. Alle jobbar har nok sine utfordringar, men det å få dårlegare betingelsar, det forventar/fortener ein ikkje! Med skiftarbeid er det nok heller ikkje lett å jobbe fram til ein er 67.

    SvarSlett
  6. nei ikke kjekt å høre om SAS for tiden. Ønsker deg alt vel og håper du beholder din jobb.
    Klem

    SvarSlett