Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 2. november 2012

Det er helg....

og noen skal helt sikkert i bryllup.....




Dette brudeparet er barn fra vår vennekrets....

De er så nydelige og har laget en vidunderlig
film fra bryllupet.

Har du lyst å drømme deg bort et øyeblikk og ønske at
du var yngre og skulle gifte deg, bare nyte bildene
og vakre toner eller få litt inspirasjon til kommende
bryllup, så kan du se den HER

Sett deg godt tilrette og nyt filmen....



God helg !



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Åhhh, sukk hjerte - dog brist ikke ! Dette var vakkert å se, fikk meg til å drømme tilbake til mitt eget bryllup.

    Utrolig FIN filming og redigering :)

    takk for at vi i blogglandia også fikk ta en titt

    God helg , frue :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk film! Min beste venninne i Oslo skal gifte seg neste sommer (og jeg skal vaere forlover!). Har sendt henne linken i fall hun trenger inspirasjon! Masse flott musikk ogsa!

    SvarSlett
  3. Sukk!!! Hjertet mitt ble varmt av denne vakre filmsutten. For et fantastisk minne! Takk fru T.

    SvarSlett