Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 12. oktober 2012

Rouge....

Den litt gyldne og glødende sommerfargen i
kinnene er i ferd med å forsvinne...



og da er det på tide for meg å finne frem rougen
igjen for ikke å være helt "British blue" i huden....

I alle fall er det kjekt å ha en helt nyåpnet en og
denne fra Guerlain er jeg godt fornøyd med og
har kjøpt på Gardermoen til taxfree pris...

Jeg har telefonvakthelg og vet ikke hva det
bringer for meg....

I alle fall, god helg til deg, med eller uten farge i kinnene....


- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Ja, rouge er et must synes jeg. Jeg bruker det ofte om sommeren også, for å få litt ekstra glød!

    Uff, kommentaren din hos meg var nesten litt trist... jobbehelg... Det er jo veldig mye å jobbe 3 av 4 helger, synes jeg. Skjønner at det kan være kjedelig!!!!

    Håper helga blir god, hva nå enn telefonvakta fører til av aktivitet og reisemål for deg! :)

    SvarSlett
  2. Hey.

    Har en lik. Den er fin. Og gjør fin. Og boksen er dessuten så fin å se på, på akkurat det merket. Slikt liker jeg. Fine bokser :o)

    Håper telefonvakthelgen er god mot deg, fru T.

    SvarSlett
  3. Brukt den selv, veldig fin, men akkurat nå har en noe lignende fra Elizabeth Arden, som skimre så fint i ansiktet mitt. Jepp, rouge og solpudder, ett must å ha.

    god helg, hva enn som skjer......la oss håpe telefonen IKKE ringer.....:)

    SvarSlett
  4. Guerlain driver med dyretesting, sånn til ettertanke..

    SvarSlett
  5. Fin og inspirerende blogg du har.
    I Pone dekslet var knallfint, kunne tenkt meg et sånt lurer på hvor på nettet jeg kan bestille bestille det :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Jeg har nå fått snakket med Studenten. IPhonedekselet er kjøpt på e-buy....

      Slett
  6. Solpudder er et must:)
    God helgevakt!

    SvarSlett
  7. Ønsker deg en fin telefonvakt. Vi blir med hvis du drar på tur.

    God helg.
    Fra Bente

    SvarSlett
  8. Hehehe skulle så vidt nevne deg det som anonym sier, de drive med dyretesting... Prøver å holde meg unna alt sånt nå så langt jeg klarer.

    Men, du er no uansett heldig som har hatt sommerglød i fjeset da, ikke noe her oppe i år.. og lenge til neste sommer. Godt man har annet man kan klisse i fjeset da sånn at man ser litt bedre ut :)

    God helg! Håper du ikke blir ringt opp :)

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    En riktig fin helg til deg også!
    Litt ekstra farge i kinnene gjør godt nå ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett