Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 20. oktober 2012

Operasjon fryseboks....

har vi hatt hos oss i uken som har gått...




Det har gått ut på å lage middag hele uken utav
matvarer vi fant i fryseboksen. Vi har vært kreative
og spist mye god mat, både fisk, kylling og kjøtt. I
tillegg har Mannen hatt kake fra frysen til kaffen og
i kveld står biff stroganoff på menyen....

Nå er det så god plass i fryseren at det er bare å
starte på jobben med å fylle den opp igjen....;o)

- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Ja sånn holder vi også på her i huset :)
    Og når det blir "tomt" nå så er det vel på tide med en ny flesketur til Strømstad :D
    Må forresten si at i Strømstad sentrum er det mange koselige butikker som jeg liker å stikke innom før vi setter nesa til den store matbutikken.

    og du, Anthropologie (www.anthtropologie.com) må besøkes. Virkelig en flott butikk :)

    Ha en fin helg :) Håper ikke det regner så mye hos dere som her! Her var det flomvarsel i dag, men jeg tror de har moderert seg litt :D

    SvarSlett
  2. Yummi - biff stroganoff! Kos dere, og fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Her kjenner eg meg att!
    Det krev litt planlegging å få ete ut av frysaren, men ein lever ikkje dårleg!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Man kan sikkert lage mange måltider av det man har i skap og fryser. :-)

    Det har blitt mange turer i lufta i det siste. Tenker på deg når jeg ser dine hyggelige kollegaer.

    SvarSlett
  5. Ja, det er lurt og lage mat fra fryseren, man har en uvane og handle ny mat hele uken og glemmer at fryseren kan være stappfull.
    Her og har æ begynt og tømme fru\yseren de siste ukene, snart er jula her og da treng æ plass til julebaksten og julematen ;)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth <,:O)

    SvarSlett
  6. Ja det er en god følelse å se at maten blir brukt før den blir for gammel. Og snart er det jul, og litt plass for både ribbe og pinnekjøtt, brød og kaker bør det være! Oi! Når jeg skrev "jul" ble det plutselig så nært at vinteren står for døra.

    SvarSlett
  7. Så flink dere har vært!Vi er så lite flinke til å huske på hva vi har i fryseren, iallefall å bruke det som er der, at vi kaster en god del...
    Får vel ha deg som forbilde nå da :)

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  8. Hmmm... jeg tenkte akkurat pa det i dag tidlig da jeg tok ut et brod av fryseren. Hadde nok vaert lurt a fa spist opp litt og tomt den, ja.

    SvarSlett