Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 30. oktober 2012

Ny dag.....

og med nye kort....




I går blei det en 13 timers arbeidsdag i kaoset snøen
skapte på Gardermoen....

Felles europeiske regler sier at man må ha
like lang hvile som arbeidsdagen har vært. Derfor kan
vi ikke følge planlagt arbeidsplan nå i dag tidlig og mine
to første avganger er kansellert....

Da får jeg tid til litt frokost på hotellet før jeg skal ut og
fly igjen.... og jeg holder meg til kysten i dag.

- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Laaaang dag du har hatt !
    Håper denne dagen blir mer "i rute"...?
    Ser det er hvitt ute her i Oslo (er her idag) - men på Tjøme er det ikke snø, og jeg håper det ikke kommer der på en stund......

    God dag :)

    SvarSlett
  2. Du har iallefall gode kort! Håper du får en bra deg.

    SvarSlett
  3. Ja, vaeret er ikke noe a spoke med! Sitter og venter pa a hore fra familie i NY som jo har hatt en skikkelig omgang med vaer!
    Ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  4. Håper du får resten av arbeidsøkta etter planen! Godt du kan kose deg i hviletida! God flight! :-)

    SvarSlett