Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 28. oktober 2012

Mitt hjem....

for de neste to nettene er hotellet i Bergen....



...veldig upraktisk med tv på langsiden av sengen...og jeg som skal se både Hjem og Downton Abbey i kveld...

Da jeg kom på jobb i dag tidlig hadde begge min kollegaer klusset med klokken og kom for sent. En kom altfor sent og det måtte fremskaffes en erstatter i full fart. Det blei Annie og hun var kjempeglad da hun fikk fly tur/retur London med meg i steden for tur/retur Tenneriffe som hun opprinnelig skulle og som er en 14 timers arbeidsdag...

Sent fra min iPhone...

11 kommentarer:

  1. TV ser ut til å være plassert merkelig. Deilig her hos meg nå med fyr på peisen, og venter på Downton Abby. Herlig serie.

    Bente

    SvarSlett
  2. ... Den som har som unnskyldning at man har forsovet seg pga av klokkestilling på denne siden av sommeren, er vel relativt sleip... Har man glemt å stille tilbake har man en ekstra time tilgode når man våkner, og har man stilt en time fram (feil) ankommer man vel et par timer for tidlig... Men er man sleip nok.. ;o) Hilsen Libe i Oslo.

    SvarSlett
  3. Oj det der med klokka er ikke så lett for alle bestandig nei, men jeg håper ikke det skapte for mye forsinkelser og heldigvis at dere fikk en erstatter som ble glad for ny rute da :)

    Kos deg med Hjem og Downton Abbey, nå gleder jeg meg veldig til kveldens episode. Savnet det veldig sist søndag.
    Ser du forresten på Alt for Norge på TV Norge? Jeg syns det er en fantastisk herlig serie, skikkelig feel good tv :) Det må vi ha :)

    Ha en god jobbeøkt og kos deg på hotellrommet ditt :)

    SvarSlett
  4. Enig; veldig upraktisk med tv på langsiden. Da kunne de i alle fall hengt den på siden, så du kunne ligge på siden og se tv rett vei, he he...
    Samme programmer skal ses her i kveld også. Hvis Hjem lever opp til hva jeg så på Lindmo i går, blir det bra. Og Downton er jo simpelthen bare best!!!
    Ha en god kveld på rommet :)

    SvarSlett
  5. Du får snu senga, frue! Det der kan resulterer i kink i nakken.

    Håper lørdagskvelden ble vellykket? Det ble min, men i dag er jeg trøtt. Spørs om jeg klare å holde meg våken til Downton Abbey…

    SvarSlett
    Svar
    1. Selskapet i går var veldig, veldig kjekt med nydelig mat, vertskap og gjeseter.....og kjenner at jeg sliter med å holde meg våken.

      Slett
  6. Hei fru Tunheim. :) Veldig koselig blogg du har. Titter ofte innom. Synes alltid det er så kjekt når du forteller om jobben din, da jeg har et veldig stort ønske om å bli flyvertinne selv en dag. ser de søker etter cabin crew i Norwegian nå, i Stavanger, men hvordan synes du yrket er å kombinere med familielivet? Jeg har to små. :) Mvh jente fra jæren :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke helt hva jeg skal svare....flere av mine kollegaer med små barn finner det litt vanskelig med overnattinger, helgejobbing og lange arbeidsdager. Det handler mye om å ikke være tilstede når ting skjer hjemme som en gjerne ville vært med på. Det kommer også an på hvordan din hjemmesituasjon er. Til gjengjeld tror jeg ikke det er så mye overnattinger på hotell i Norwegian. Tror de stort sett flyr ut og inn av hjemmebase daglig. Egentlig er det bare å søke om du har lyst å prøve, funker det ikke, kan du jo bare si opp stillingen igjen.... Uansett hva du velger, lykke til!

      Slett
  7. Ja det var upraktisk... Du får rigge deg godt til i senga da, og kose deg med litt tv titting :)

    Ja er nok endel som fikk seg noen overraskelser ang klokken i dag :)

    Kos deg i Bergen på hotell!

    SvarSlett
  8. Rart at de ikke har tenkt på plassering, er det ikke interiørarkitekter som ordner rommene da? Skulle tro de viste bedre. Du får gjøre det beste ut av det :)
    Ønsker deg en fin uke , ser ikke ut som været blir så værst her i Bergen i dag ;)

    SvarSlett
  9. Rart det, hvordan mange ofte ikke får med seg at klokken skal stilles? Jaja....godt det ordnet seg med en erstatter :)

    Rett og slett teit plassering av den tv, hvordan skal man liksom sitte godt å se på?

    Klart på en søndagskveld er det Downtown abbey på timeplanen, ELSKER den serien ;) Fikk ikke set på den andre du nevner her.....var den fin, tro?

    Håper du får gått en fin tur i Bergen innimellom flyvningene :)

    SvarSlett