Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 11. oktober 2012

Min andre datter, Revisoren....

hadde sammen med samboeren, Ingeniøren, vært
hos Oliviers&Co og kjøpt olivenolje fra Kroatia til
meg på bursdagen...



Jeg liker spiselige gaver og olje fra Kroatia har jeg
ikke smakt før og det er alltid kjekt å prøve nye ting....

Jeg er sikker på at den er god, for alt hos Oliviers&Co
er delikat og smakfullt.

Revisoren kjenner sin mor... ;o)

- Posted using BlogPress from my iPad

13 kommentarer:

  1. Fine gaver du har fått !

    Hyggelig når det er med masse omtanke :)

    Ciao

    SvarSlett
  2. Ja dette er flotte gaver å få. ;-)

    SvarSlett
  3. Så snill hun er!
    Helt enig med deg i at produktene fra O&Co er gode. Handler mye der. :o)

    Så snasent iPhone-deksel du fikk i gave. Noe sier meg at døtrene dine er veldig oppmerksom. Det har de antagelig etter sin mamma ;o)

    Tusen takk for gode ord hos meg.

    Ønsker deg en strålende dag. Her ved Oslofjorden er det bare så vakkert idag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Så koselig og få en sånn fin gave, bra ho kjenner smakan til mamman sin :)

    Ha en fin Torsdag.

    Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  5. Spennende! Jeg har ikke kjennskap til oljer og slikt til salater. Bruker da bare dressinger.

    Finfin tordag til deg :)

    SvarSlett
  6. Kjekke gåver du får. Og veldig kjekt når nokon hugsar kva ønskjer ein har.
    Elegant iPhonedeksel :)

    SvarSlett
  7. Jentene dine vet a ta hand om deg, ja. Lekkert deksel og deilig olje. Ja, takk, begge deler!

    SvarSlett
  8. Heldige er du; både fordi du fikk den flotte gaven - gode oljer kan man da aldri få for mye av..., og fordi du har så slike flotte, oppmerksomme døtre. Ja, jeg synes vi alle er heldige som har barn, barn som vokser opp, blir fantastiske voksne og som evner å glede oss - som oftest bare ved det at de er til! <3<3<3

    Ha en fin ferd mot helg.
    Klem

    SvarSlett
  9. Herlige døtre som tenker på sin mor. Så fine gaver du har fått, de tenker med hjerte.

    Bente

    SvarSlett
  10. Nok en velvalgt gave fra en godt oppdratt datter! ;)

    SvarSlett
  11. God olivenolje er bra å ha i hus!

    SvarSlett
  12. Åh ja, Oliviers & Co har så masse godt :-D
    Bruker gå amok når jeg en sjelden gang er innom butikken i Bergen ;-) Soltørket cherrytomat, pesto og olivenolje fra Sardinia var noe av det jeg fikk med meg hjem sist :-) Godteri for voksne!!

    SvarSlett