Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 21. oktober 2012

In Other Rooms, Other Wonders....

en novellesamling fra Pakistan....




Denne boken er på engelsk og er lettlest....

Historiene tar deg med inn i en verden av tjenere, sosieteter,
bønder, rike og fattige i en kultur og et hverdagsliv som er helt
ukjent for oss....

Anbefales på det varmeste.....

Amazon kan du enkelt og greit bestille bøker som
kommer hjem til deg i postkassen....


- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Den boken høres spennende ut.
    Har ikke prøvd meg på Amazon ennå, gjorde det en gang for en del år siden - men da leverte de ikke til Norge.
    Skal sjekke det ut igjen :)

    Akkurat nå leser jeg Cecilia Samartins La Peregrina. Jeg liker bøkene hennes så godt.
    Hva synes du om hennes bøker?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker ikke hennes bøker så godt, det blir for teit og klisjéaktig på slutten. Leste Drømmehjerte og da fikk jeg nok. Har fått den siste hennes til bursdagen så jeg skal prøve igjen.

      Slett
  2. Kjære frue, hvorfor anbefaler du denne boka? Det skulle jeg gjerne ha visst. Jeg har heller ikke lest Samartin, jeg forestiller meg at det blir litt sånn liksomdypt, som aromaterapi...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lise B
      Jeg liker boken fordi den har historier som er godt skrevet og virker troverdige fra en kultur som er helt ukjent for meg. Historiene omhandler mennesker fra alle samfunnslag og deres hverdagsliv og det liker jeg. I tillegg er jeg veldig glad i noveller....

      Slett
  3. Spennende header bildet ditt! =]
    Amazon er kjekt ja! Det samme med Play.com!

    SvarSlett
  4. Ні there ӏ am so exciteԁ Ӏ found your web ѕіte, I гeаlly fοund уou by erгor, while
    Ӏ was sеаrchіng on Yahoo foг something
    elsе, Anyωaуs Ӏ am heгe noω anԁ ωould juѕt like to ѕау
    many thankѕ fоr a increԁіble ρost and a all
    round exciting blоg (I also love the thеme/design), ӏ don't have time to read it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb job.

    Here is my web-site; Preciolandia.Co.Uk

    SvarSlett