Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 27. oktober 2012

Deilige lørdag.....

kaffe på sengen, nydelig frokost, solen skinner og
jeg skal møte Revisoren til lunch i byen....




Vi gleder oss til selskap i kveld hos hyggelige venner og
jeg har ikke "noe" å ha på meg selv om kjolene henger på
rekke og rad.....og jeg har mange flere!

Og det beste av alt, vi stiller klokken en time tilbake i natt!

Jeg skal på jobb i morgen tidlig og kan sove en time lenger...


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Jeg hadde gått for den i midten :)
    God lørdag!
    Her skal det synges på festival, og selv om jeg kommer sent hjem, så kommer jeg kanskje tidlig allikevel? Kanskje klokka bare er 2 da jeg er tilbake?

    SvarSlett
  2. Jeg likte også den i midten ut i fra bildet her :)

    Deilig med litt sove-ekstra-tid i morgen ja, men ha en fin jobbedag i morgen og koselig selskap i kveld :)

    SvarSlett
  3. Hm..pussig det der med klær. Ta den du føler deg MEST vel i. Det funker best for meg.
    Vennelag her hjemme i kveld. Her pusles rundt.

    Nydelig lørdag - med hyggelig lunsj og middag - ønskes deg.

    SvarSlett
  4. Ha ei fin helg.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  5. Sounds like a nice and scheduled out day for you. Hope all goes well. I don't think we change the time tonight here, do we? I had better check into that. Does the US do it at a different time? Thanks for the heads up.

    SvarSlett
  6. Var innom bloggen emidorasverden og ser du har skrevet en oppskrift på Proteinbrød som jeg skal prøve å lage.
    Har derfor noen spørsmål jeg håper du vil svare på da jeg aldri laget proteinbrød før.
    Skal det ikke være bakepulver I for at brødet skal heve?
    Bruker du mager Kesam eller orginal Kesam?
    Steker du det i brødform og blir det 1 eller 2 brød?

    Hilsen Solveig


    SvarSlett
  7. Heisann Solveig. Jeg bruker vanlig Kesam, ikke mager. Ikke bakepulver, det er eggene som binder brødet. Jeg kler en brødform med et bakepapir og lager bare ett brød. Brødet må oppbevares i kjøleskap eller fryses og tas opp litt om gangen. Det er mektig og en skive er ofte nok. Lykke til!

    SvarSlett