Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 2. september 2012

Utestue.....


På hytta skal vi få bygget en liten utestue med
skifergulv inni og fremfor og forhåpentligvis en
liten åpen peis.....



I min hjerne har jeg flyttet inn allerede.....



..og nå lurer jeg på om Mannen kanskje kan lage
en kjøkkenbenk á la denne inni hagestuen......
Mye å tenke på ;o).....her jeg sitter i hotellsengen med
magen full av deilig hotellfrokost før jobben kaller nå
i ettermiddag.....
Posted from my iPad via BlogPress


7 kommentarer:

  1. En sånn kjøkkenbenk kan du lage selv, om mannen ikke kan. Jeg ser for meg benken inntil en vegg, så kan du ha kroker over til ting og tang. Håper du har en sherry på nattbordet mens du drømmer deg bort. Det var det beste jeg kunne tenke meg da jeg jobbet i ÅLJA med reisedøgn til kontorene i Stavanger eller Oslo.

    SvarSlett
  2. Ja klart han kan, eller klart du kan også!! :)
    Utestue er absolutt å ha på hytta. Vi har jo en sånn vi også med vinduer og tak, og så lenge det ikke blåser nordavind så er det helt perfekt der :)

    Ja det ble hagebjørnebær på oss i går, men sist helg fant vi noen ville også, sånn at vi har det i frysern.

    I skrivende stund er jeg sliten og nydusjet etter en 3 timers tur i skauen. Masse sopp! MASSE! Helt fantastisk.
    Og så er det rett hjem, dusjskrubb og sjekke hverandre for flått. Forrige søndag kom samboern hjem med en, i dag har det gått bra phuu...

    :) Ha en fin ettermiddag på jobben din. Hvor skal du nå??

    SvarSlett
  3. Høres da deilig ut - i sengen med frokost, mens du koser deg med litt drømming om neste prosjekt...:)

    Men, denne utestuen din høres dog mer ut som en utestue/kjøkken- hihihi

    Super kul den kjøkkenbenken :)

    Lykke til på jobb, og kos deg med drømmenom utestuen !

    SvarSlett
  4. Det blir lekkert!...og jeg kjenner meg igjen..vi flytter inn før mennene har tenkt en tanke:)))
    Ha en finfin kveld, klem;)

    SvarSlett
  5. Så spennende prosjekt dere har på gang! Artig å planlegge slike ting, det blir nok veldig bra! :-)

    SvarSlett
  6. Bir nok en kjempefin utestue; morsomt og spennende å planlegge noe slikt; alle muligheter ligger åpne.

    gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Ha en fin uke på vingene...
    Klem

    SvarSlett
  7. Oj, dette blir spennende fru T. Håper du blogger om prosessen etterhvert?

    Sjøl er vi i sluttfasen med vår vinterhage. DET har tatt lang tid, og ennå gjenstår endel. Nå venter vi på sørveggen, dvs en foldedør i herdet glass. Den skulle vært levert i dag, men...
    Godt det er en vinterhage vi har planlagt, så vi forhåpentligvis får glede av den i høst/vinter. Varme i gulvet er nemlig lagt.

    Lykke til med planleggingen.

    SvarSlett