Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 24. september 2012

Ut på jobb igjen.....

i fire dager med overnatting i Haugesund, Harstad og Kristiansand....



Jeg har brukt ettermiddagen på hotellet til nødvendige
forberedelser til min kommende nødtrening.

Årlig må vi som jobber ombord i fly ha trening på
nødprosedyrer, førstehjelp, evakueringer osv. I forkant
må jeg gå igjennom de forskjellige prosedyrene som
er beskrevet i manualverket vårt og svare på 110
spørsmål.

Det tar jammenmeg tid når alt skal slås opp
i manualverket og jeg må innrømme at det er kun den
ene gangen i året at jeg bruker manualen. Det hele
avsluttes med en Webbasert test og den vil jeg helst få
bestått på....

Uansett er det nå god følelse å være ferdig og det
mens jeg er på jobb. Nå gjenstår bare testen, men
den tar jeg neste måned tror jeg.... Den må bare være
bestått før jeg skal på trening.



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Så betryggende for reisende at dere er oppdatert på slike ting! Godt å vite! Ha en fin arbeidsøkt- og god flight! :-)

    SvarSlett
  2. Viktig jobb; å øve på slike ruiner.
    Ønskjer deg fine jobbedagar :)

    SvarSlett