Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 1. september 2012

Så sitter jeg her da....

på crewrommet på Oslo Lufthavn Gardermoen.....




der alt er stille og rolig, mine kollegaer er ute og flyr og
jeg skal ha standbyvakt her til kl 15 for så å fly til Tromdheim senere i kveld og inn på hotell...
Jeg var hjemom en tur i går kveld og fikk med meg middag med fine venner med påfølgende kino, KonTiki.... Jeg likte filmen selv om historien var kjent fra før. Jeg kan også godt forstå kritikken familien Watzinger er kommet med for fremstillingen av ham som en nervøs pingle når det ikke har rot i virkeligheten....
Sent fra min iPhone...

10 kommentarer:

  1. Og jeg sitter på en buss-stasjon i Tyrkia og leser favorittbloggene mine :-) god helg til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tyrkia Solgunnn.... det hørtes godt, varmt og deilig ut!

      Slett
  2. Nämen? Är du flyvertinne? Minsann!

    SvarSlett
  3. God tur til trønderhovedstaden! klem;)

    SvarSlett
  4. Eg les bloggen din, men kommenterer berre av og til. Synest det er interessant at du også skriv om jobben din! Yrket er litt "fjernt" for meg.
    Spennande!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Nå er klokka snart 15 så du kan dra videre til Bartebyen :) Ha en fin tur nordover :)
    Takk for koselig kommentar på min blogg. Jeg syns det er gøy å ta bilder av greiene mine da vet du hahaha, blir så inspirert av mange flinke bloggedamer og da må jeg prøve jeg også :)

    Ha en fin lørdag selv om du er på jobb :)

    SvarSlett
  6. Flyteurer din blir vel flott over Norge idag. Det er nydelig her på Hvaler. Speilblank sjø og sol på 1. September.

    Vi skal se Kon Tiki filmen. Fint å høre at du likte den.

    Ønsker deg en fin helg, det høres ut som jobbehelg for deg da.

    Bente

    SvarSlett
  7. Den filmen har jeg også lyst til å se, når vi kommer hjem. Blir vel en sånn "Must-see" film.

    Likte veldig godt Max Manus filmen, som samme gutta laget.

    God jobbehelg !!

    SvarSlett
  8. Planer om å se filmen m familien, noen bare MÅ man ha med seg. Men må innrømme at kino er sjelden vare ;)

    God kveld i Trondheim!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Så flott rom dere har da. Rolige fine farger. har ikke sett Kon tiki ennå.Må vel prøve å få med meg den.
    Klem

    SvarSlett