Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 18. september 2012

Jeg har vært i Spania i dag...

og 182 glade nordmenn var med for å få seg noen dager under Spanias sol....


Gjennomsnittsalderen var høy og rullestolene mange, men det hindrer dem ikke fra å reise til varmere strøk. Imponerende synes jeg når jeg ser hvor "kranke" mange av dem er....

Nå er jeg kommet på hotell i Oslo og gleder meg til i morgen. Da skal jeg møte Studenten som har vært i Serbia og Kosovo på en ungdomskonferanse om demokratisering .....

Sent fra min iPhone...

6 kommentarer:

  1. Hi hi..
    Og ei av dem var nok patriarkens gamle tante, på jakt etter sommer, sol og varme, for å lufte rullatoren.

    SvarSlett
  2. Så fint å få en varm tur i september! Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  3. Paris, Ålesund, Spania... Godt du klarer å huske hvor du er til enhver tid...
    Jeg er hjemme i Norge igjen, tar en rolig stund med morgenkaffe og litt blogger (utrolig hvor mye det er å oppdatere seg på når man ikke har fukgt med noen dager... ) før jeg setter i gang med å pakke ut, vaske klær, gå tur med Bamse... Reality check!

    SvarSlett
  4. Spania, Paris... heldige du! Takk for at du tar oss med på tur :)

    Ha en finfin dag i hovedstaden!

    SvarSlett
  5. Jeg kan bare tenke at så deilig det må være selv om man er krank, å klare å "kærre seg" på tur til Syden.
    Fantastisk!

    Kos deg i dag med Studenten :)

    SvarSlett
  6. Sola gjer nok godt for kranka kropper.

    SvarSlett