Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 16. september 2012

Jeg har vært i Paris nå i formiddag....

tur/retur fra Stavanger.




SAS flyr nå direkterute fra Stavanger til Paris og
jeg håper på mange passasjerer som gir livsgrunnlag
for ruten...

Resten av dagen har jeg planer om å gjøre ingenting...

ja, ja, bortsett fra å strikke, gå tur, lage meg middag (le Chef
blei igjen på hytta og da må jeg kokkelere selv)... og når jeg
tenker meg om skal jeg også kanskje lese litt og se på tv. Og
så henger det vist noen klær som er klare til å brettes og
legges på plass.....Og så må jeg jo pakke kofferten siden jeg
skal på jobb igjen i morgen tidlig og være borte et par tre dager.

Hmmmm.....det blir vist litt å gjøre likevel.


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Typisk ;) det dukker alltids opp noe ja :)
    Kos deg uansett og ha fine dager på jobben til uka :) Skal du til noen spennende steder da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Til Ålesund og Oslo i den grad det er spennende. ;o)

      Slett
  2. Haha..
    Ja, det er som regel alltids noe å gjøre =]
    Enjoy your evening! =]

    SvarSlett
  3. Wow!
    Skimter noe lekker strikking i bakgrunnen der. Er du i gang med flettestrikk?

    Sjelden kjedelig hos deg, fru T?

    God, ny uke ønskes.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en pute med fletter etter mønster fra to gensere jeg strikket for et par år siden....

      Slett
  4. Ja, å gjøre "ingenting" er jo et relativt begrep! ;-)
    God flight! :-)

    SvarSlett
  5. hi hi, jeg tenkte du hadde vært mentalt i Paris, mens du leste en bok eller så....Ja, det er alltids noe å gjøre...Og nå kom jeg på at jeg har en klesvask som sikkert er ferdig og som må henges opp. :-)

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Hi hi..ingenting er jo et relativt begrep, har hatt en sånn dag her også... men har ikke vært i Paris ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett