Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 6. september 2012

Hjemme igjen fra Stresa...

Jeg hadde fire dager fri og brukte tre av dem på
turen til Italia....




Vi bodde på Grand Hotel Bristol....




..med nydelig hage og bassengområde...




..og vi koste oss med Prosecco og bok i skyggen...




Digre hortensiaer vokste over alt i den parkmessige
"byen".....




...endatil utav hull i murveggen langs veien...
Stresa er så vakker at det er vanskelig for meg
å formidle med bilder, men her kommer et bilderas....

































Har du lyst å reise hit så var det veldig enkelt og
tilgjengelig. Vi dro med fly til Milano Malpensa og
direkte fra flyplassen med Alibus opp til Stresa.
Bussturen tok en time og vi hadde bestillt plass
på bussen på forhånd.
Så vidunderlig å sitte ute og spise middag på
kvelden og det er godt og lunt....Det var masse små
koselige kaféer,restauranter, trange gater og åpne
torg og ikke for å snakke om mange iskremboder....
NYDELIG !!!!!!
Posted from my iPad via BlogPress

12 kommentarer:

  1. Heisan,
    Det så skikkelig herlig ut :)
    Reiste dere på id til Milano, vet du om det pleierå være mye fullt på de flightene.
    Dette kan jeg tenke meg å sjekke mere ut på...

    Kollega i nord :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann kollega i nord. Vi reiste ikke id, men med vanlig billett kjøpt på SAS.no. Vi dro ned via København og det var smekkfullt og hjem direkte til Oslo. Der var det god plass, men flyet hadde vært fullt ned til Milano.

      Slett
  2. Ser vidunderlig ut, drømmer meg bort når jeg ser bildene.
    Har du sett filmen "A month by the lake"? Får meg til å tenke på dette stedet.

    Bente

    SvarSlett
  3. Herlig! Takk for tips, aldri vært der...

    SvarSlett
  4. ser herlig ut der. Kjekt med en tur i farta.
    Klem

    SvarSlett
  5. Det ser utrolig flott ut der! Herlige bilder :-)

    SvarSlett
  6. Takk og takk fru , for bilderaset. VAKKERT!
    Nå legger jeg meg med disse bildene på netthinnen, så skal jeg drømme meg tilbake til Lago Maggiore... natta.

    SvarSlett
  7. Takk for turen! Et nydelig sted!

    SvarSlett
  8. Nå skjønner du hvorfor jeg elsker Italia :)

    Bellissimo !

    SvarSlett
  9. Ser deilig ut! Og så godt med fint vêr.
    Regn og 10 grader her, men for 13 år sidan var det 23 grader og sol på denne dagen. Det husker eg godt, for då vart jenta født :)

    SvarSlett
  10. Nå ble jeg litt misunnelig... Ser så utrolig deilig ut å nyte noen dager i de vakre omgivelsene...! Men jeg skal ikke klage, da - om en uke reiser jeg til London med bl.a. Helen. Det blir topp! :)

    SvarSlett
  11. Så deilig. Fine bilder!!!!
    Ingen Italiatur på denne tøtta på en stund ennå, men gleder meg fordi vi har planer om Dolomittene om et par år (vi har familie der). Det skal bli en stor glede å komme til Italia igjen. Jeg har vært der for mange mange år siden og alltid villet dra tilbake.
    Heldig er du som har vært der og kost deg nå :)

    GOd helg :)

    SvarSlett