Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 30. september 2012

Eksotisk rekesalat fra bladet Mat&Vin....

var forretten jeg serverte damene i går...


og den kan absolutt anbefales!





Ellers så stod tradisjonelt lammelår (som jeg langtids-
stekte i 12 timer) og fløtegratinerte poteter på menyen
med sjokoladepai og iskrem til dessert.....

Til forretten drakk vi Riesling vin og Rioja vin til lammet.
Før maten og mens den ble laget, koste vi oss med
Crémant de Bourgogne, Extra Brut mens blant annet
Carla Bruni, Rumer og First Aid Kit underholdt oss fra
stereoanlegget.....


- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Det høres ut for at kvelden med damene ble vellykket! Med den menyen, så kjenner jeg at det rumler i magen her...nam, nam, lam!

    SvarSlett
  2. Åh, hørtes perfekt ut! Har nettopp spist, men ble på mystisk vis nesten sulten igjen nå... :-)

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en perfekt venninnekveld, både mat- og musikkmessig :-)

    Ha ei fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for tips til nydelig forrett; der er jeg ikke god, så trenger alle tips jeg kan få;)
    Perfekt kveld skjønner jeg:)
    Ha en fin overgang til oktober, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. mmmm.... det var nok en fortreffelig venninnekveld! Takk for tips!

    SvarSlett
  6. Høres herlig ut. Tror jeg kommer neste gang.
    Klemz

    SvarSlett
  7. ...eia var vi der !!

    Dette hørtes ut som en perfekt
    venninne-aften :)

    Ciao

    SvarSlett
  8. Herlighet...
    Mmmmm.... -vann i munnen-
    Ja, det var noen heldige damer! =]

    SvarSlett
  9. Ja! Eia var vi der!!! Hortes helt herlig ut, ja. Du ma nok bygge pa huset til neste gang for vi er tydelig mange som vil bli med :-))) Elsker alt i den forretten, sa den skal nok proves ut, ja!

    SvarSlett