Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 7. september 2012

Dager i stillhetens historie....

Merethe Lindstrøm fikk Nordisk Råds litteraturpris 2012
for denne boken og Kritikerprisen....




Et eldre ektepar har inngått en pakt om ikke å snakke
om fortiden sin. Mens han med tiden lukker seg mer
og mer inne, prøver hun mer og mer å bryte ut av
tausheten...

Den handler om alderdom og demens... Fortielse
om viktige ting i livet som begge på hver sin måte
opplevde i sin ungdom og som har preget deres liv...

Jeg kjøpte denne som e-bok fra Bokkilden.no. Min
aller første og jeg kommer nok til å kjøpe flere....

Posted from my iPad via BlogPress

7 kommentarer:

  1. Har hørt om den. Falt den i smak hos deg?
    Så flotte feriebilder under her. Ble nesten litt avslappet helt herfra av fin utsikt og fine blomster.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var en fin og stille bok....

      Slett
  2. Herved notert. Liker bokanbefalingene dine. Har fulgt fler av dem.
    Men hvordan gjør du det ved kjøp av e-bok? Er det kun til bruk ved I-pad, eller kan den høres som lydbok?

    God, forhåpentligvis fri, helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg lastet den ned for å lese på iPad, men tror også den kan lastes ned som lydbok. Jeg har ikke frihelg dessverre.....

      Slett
  3. Dette er en bok jeg vil lese. Fint å få en påminnelse om at den må på liste mi som leveres biblioteket med jevne mellomrom. God helg!

    SvarSlett
  4. Eg og likte godt denne boka. Den har det eg kallar X-faktor.

    SvarSlett
  5. Jeg har ogsa begynt a bade lese boker pa IPad og a hore pa lydboker pa IPad. Veldig deilig nar man f.eks. stryker toy... :-) Takk for tipset.

    SvarSlett