Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 3. august 2012

Stålsåpe....

en ny alternativ ting som er kommet i hus...



Vi hadde besøk av veldig hyggelige hyttenaboer
her en kveld som fortalte om stålsåpen som de
hadde god erfaring med.

Denne tar bort lukt fra hendene som hvitløk, fisk
osv. Vi har "såpen" ved kjøkkenvasken og vasker
hendene med den etter matlagingen og med ett
er all lukt på hendene borte.

Merkelige greier spør du meg.....


Posted from my iPad via BlogPress

16 kommentarer:

  1. Jeg har hørt om stålsåpe, men ikke prøvd det ut. Så bra at det fungerer! :-)

    SvarSlett
  2. Spennende. Ser jo ganske kul ut!!!

    SvarSlett
  3. Hæ.....aldri hørt om!?!
    Så spennende og smart, tenkte akkurat på igår da jeg laget fiskemiddag og luktet laks på hendene leeeeenge etterpå...isj....:(

    God helg !!

    PS,hvor fikk du kjøpt den?

    SvarSlett
  4. Ja, merkelige greier! Sett den, men ikke prøvd.
    Men gir vel ingen duft. Eller?

    SvarSlett
  5. Har sett på den jeg også... men ikke kjøpt enda. Men nå må nok den i hus. Finns på Enklere Liv vet jeg. Takk for at du testa'n for meg :)

    SvarSlett
  6. Sånn har vi også, rare greier!!!

    SvarSlett
  7. Smart liten sak!
    Har prøvd en sånn og den fungerer godt:)
    God helg!

    SvarSlett
  8. Jeg kjøpte den hos Hansen&Co i Kristiansand, men tror den finnes hos Kitche'n også og hos Et enklere liv iflg. Mormor Inger. Den lukter ingenting.

    SvarSlett
  9. Såå spennende! Jeg har nettopp skjært hvitløk, skulle hatt en slik;)
    Kos deg i helga, klemmer fra mæ;)

    SvarSlett
  10. Snedig! Stålsåpe hørtes ikke særlig forlokkende ut.
    Men så smart! =]

    SvarSlett
  11. Har faktisk hatt min i noen år nå. Den fungerer faktisk :) Bruker den etter at jeg har kuttet løk, vasker meg først med såpe og så stålsåpe. Ingen generende lukt :)

    God helg og klem fra nord :)

    SvarSlett
  12. ops fikk meg til å tenke på at jeg fikk en sånn til bursdagen min i april..og den har enda ikke vært i bruk...husker ikke en gang hvor jeg la den...skeeeeerpings..den er jo super praktisk..)

    Fisken under her så knall god ut.:) kan bare tenke meg den smelter på tunga.:)

    må passe på de dagene/kveldene man kan spise ute.:)

    ha en kos helg :-)

    SvarSlett
  13. det var noe nytt. Lærer noe nytt hver dag. Kult.
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei på deg.
    Så smart!!
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Jeg har prøvd dette for flere år siden men fikk det ikke til. Fungerer den virkelig.

    SvarSlett