Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 4. august 2012

På 'an igjen....

Ferien er slutt og jeg har vært på Kreta i dag med retur til Haugesund...





Her er cleaningpersonellet på Kreta i full sving med å klargjøre flyet vårt for hjemreisen. At de orker å jobbe med så mye klær i den varmen skjønner ikke jeg...


Ikke en sky på himmelen og 32 grader. Jeg er ikke et "sydenmenneske" og var glad jeg skulle hjem igjen. Jo, jeg elsker sol og varme, med vil bare ikke feriere i typiske "syden"....

Jeg vil heller feriere i en nydelig bungalow med eget baseng ved en liten landsby i litt oppi fjellene blant oliventrær, drueranker og grønne åser...


Sent fra min iPhone...

7 kommentarer:

  1. Deilig med ferie, men greit med hverdag igjen! Jeg starter opp nå på mandag og kan se tilbake på deilige ferieuker i både inn- og utland. Ha ei fin helg! :-)

    SvarSlett
  2. Ikkje eit sydenmenneske eg heller, men må ha sjøen nær meg, og helst havutsikt!

    SvarSlett
  3. Så varmt ut med de klærne ja... puh...
    Ikke sydenmenneske jeg heller, for varmt! Særlig på denne tiden av året. Norsk sommer er best, uansett vær ☼

    SvarSlett
  4. Så det er slutt på ferien for deg. Håper feriedagene har vært bra. Igår fikk jeg sms fra venner som er på ferie i Nice og Kenya. Begge steder er det fint å være sier meldingene. Det tror jeg gjerne! Gleder meg til reisereferat når de kommer hjem igjen.
    Stålsåpen under, ja, sånn har jeg også. Jeg har hatt den i noen år, men glemte den liksom bort. Forleden tok jeg den fram og la den ved vasken, for den ER effektiv.

    SvarSlett
  5. Vel overstått ferie. Ser i tidlegare innlegg at den har vore fin med god bok og ikkje minst den varmrøykte ørreten, den såg god ut.
    Ynskjer deg fine dagar framover .!

    SvarSlett
  6. Jeg er ikke noe 'sydenmenneske' jeg heller...
    Men barna er definitivt det!

    Men vi har sluttet å reise til (enda) varmere strøk
    i sommerferien.
    Altfor varmt!!

    Mannen begynte på jobb på fredag han også.
    Og har tur til Karphatos i dag.
    Innsjekk 04:15 (!)

    Håper søndagen blir super! =]

    SvarSlett
  7. Jo helt enig med deg, men når vi var på Kreta og ganske langt vekk fra Chania (som et eksempel) i leiligheten til svigerinne og svoger, så koste vi oss veldig. Det var omtrent midt på øya og i en liten by. Vi farta både hit og dit sånn utenom den verste turiststrømmen og jeg syns vi opplevde en god del av det fine ved å reise til Syden.
    Jeg gleder meg veldig for nå kan jeg si det skikkelig høyyyyt, vi skal tilbake på familieferie til Kreta neste juni :))) Woho!
    Jeg føler at en uke eller to med opptining er supergodt for humøret mitt, jeg er solhungrig (med måte!!!).
    Men nå denne sommeren - nyter vi hjemme og hyttelivet her hvor vi bor. Det er også veldig deilig :) For sola skinner her også, jippi!!!

    God jobbehelg :)

    SvarSlett