Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 10. august 2012

Lavkarbo wraps....

lages veldig enkelt etter en oppskrift jeg fant i bladet
Tara....


Pisk sammen 1 egg og 1 ss crême frech med litt salt og
1 ts kruskakli og stek den i panna med litt smør som en
pannekake. Avkjøl og fyll den med det du ønsker. Jeg fylte
min med krepsehaler, avokado, tomat, salat, nykvernet
pepper og dressing av rømme, ketchup og sambal oelek....



Pakk wrapsen inn i aluminiumsfolie og ta den med på stranda
sammen med et glass rosé og nyt sommerdagen....


Posted from my iPad via BlogPress

6 kommentarer:

  1. Takk for enkel og grei oppslkrift, hørtes topper ut!!
    God helg til deg, klem;)

    SvarSlett
  2. Dette både så og hørtes heeelt nydelig ut; helt i min smak! Skal prøves til lunsj i morra :-) Takk for oppskrifta.

    Har forøvrig lest reportasjene fra ukas turer, og jammen må jeg si det høres skummelt ut med lynnedslag og uvær og...ja, og ikke minst hektisk; ikke mange pauser, skjønner jeg. Men også spennende, da, og anledning får du jo til å både se og oppleve mange flotte byer - ikke minst: masse flotte shoppingmuligheter :-)

    Ha ei super helg og fridager.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ser kjempegodt ut :)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth :Ø)

    SvarSlett
  4. Så da nydelig ut !!

    Helt kalrt perfekt med rosevin - sommervinen :)

    Du er så flink til å lage mye fra "bunn av" -
    God helg

    SvarSlett
  5. nam nam !!!
    Det så veldig godt ut :)

    SvarSlett
  6. Denne noterer jeg!! takk for at du deler, og god helg!!

    SvarSlett