Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 5. august 2012

Kom....

bli med på jobb noen dager...



Turen startet på Sola kl 04.45 i går med turen til Kreta (se gårsdagens innlegg) og ente opp i Haugesund der jeg i dagtidlig våknet til denne utsikten fra hotellrommet.

Etter koselig frokost på hotellet sammen med copiloten tok jeg en rusletur i byen...



gjennom en søndagsstille Haraldsgate...



salg her i byen også...



nydelige roser og utsmykning rundt omkring...



Turen gikk videre over broen for å se byen fra den andre siden før jeg fortsatte tilbake til hotellet.



Snart er vi klar for å dra til Gardermoen. Der går turen videre til Milano med retur til Oslo og innsjekking på hotell i sentrum ved midnatt. Kom, bli med...


Sent fra min iPhone...

15 kommentarer:

  1. Takk for turen, jeg henger gjerne med videre! Kos deg og god flight :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Jaa vil bli med!!! Takk for innbydelsen :)

    SvarSlett
  3. Hadde vore kjekt å bli med ja ;)
    God tur !

    SvarSlett
  4. Flott i Haugesund! Blir gjerne med videre på flyturen! :-)

    SvarSlett
  5. Spennande å "følge" deg på jobb, iallefall så lenge eg sitt trygt planta i sofaen ;-)

    SvarSlett
  6. Klart jeg blir MED !!

    Dette er super morsomt å lese - fine bilder, og takk for at du "bjuder" på deg selv her i uniform, stilig dame er DU !!

    Takk for "like" på FB siden min, settes veldig pris på - god tur :))

    SvarSlett
  7. Så snerten og lekker du er i uniformen din! :)
    Jeg har aldri vært i Haugesund, så det var morsomt å se bilder derfra! Jeg henger med til Milano også, jeg!

    SvarSlett
  8. En evig feriereise.... dette var barndommens drøm!

    SvarSlett
    Svar
    1. ... i alle fall å være flyvertinne, og det var jeg på latsom en sommer da jeg jobbet i Bulgaria og vi måtte være med gjestene tilbake i flyet og snakke i mikrofonen.... Moro! (Men, du er kanskje pilot???)

      Slett
  9. Herlig reise! Jeg blir med videre!
    Flott bilde av deg :)

    SvarSlett
  10. Kjekt å se deg i uniform, og takk for "rundreisen". Mange år siden jeg var i Haugesund, emn det var herlige 14 dager i denne flotte byen.

    Ha ei fin, ny uke.

    SvarSlett
  11. Jeg blir med på tur. Ta meg gjerne med til Milano. Du har vel iPad? Jeg har fått en nå og lurer på hvordan jeg får bilder inn når jeg skal blogge fra iPaden.

    SvarSlett
  12. Jeg henger med! Så deilig å reise sånn, da. Ingen innsjekkingskøer, og jeg kan ha fuktighetskremen min på så stor tube jeg vil!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for opplysningene om BlogPress. Jeg har sett det står på bloggen din tidligere, men ikke sjekket ut hvordan eller hva det. Nå får vi se om jeg klarer dette også. Stadig en utfordring og moro er jo .

    SvarSlett
  14. Gøy å lese om hverdagen å jobb, fortsett med det;)

    SvarSlett