Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 28. august 2012

Jeg er så glad så glad....

jeg snart er ferdig med dette teppet. Bare kanten
rundt gjenstår.....



Dette har vært prosjektet mitt i vår og i sommer. Et
bestillingsverk fra min niese som er kommet med garn
og jeg gjør jobben. Det er på hele 224 ruter og garnet er
relativt tynt, så teppet er ikke så veldig stort. Ca 130X150cm
når kanten kommer på. Og mitt oldemorsteppe nr. 9.....

Nå forsvinner det snart ut av døren sammen med sommeren
og jeg har allerede planlagt neste prosjekt....



Posted from my iPad via BlogPress

11 kommentarer:

  1. Så snill og flink du er! Dette er et kjempearbeid som jeg håper din niese setter virkelig pris på..men det tar jeg nesten som en selvfølge...)
    Godt å ha planene klare:)

    SvarSlett
  2. Ja, du er jammen ei snill tante, det må jeg si! Det teppet ser virkelig flott ut! Det er deilig å avslutte slike store prosjekter, kjenner igjen den følelsen..og så blir jeg litt utålmodig fordi jeg har så lyst til å sette igang med neste prosjekt! :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Og dette kommer til å leve evig. Det kommer til å bli tatt vare på i generasjoner framover.

    SvarSlett
  4. Så fint det blei, deilig og være ferdig med et prosjekt :)

    Ha en fin kveld,hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  5. Hurra for super snille og flinke deg :-) Eg gleder meg masse til eg skal få dette fina teppe i hus :-))
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. hurra ;)

    eg er også nesten ferdig med mitt . og i går beg. eg på eit nytt ;)

    tji hii

    og slik går no dagene - monikaklemma

    SvarSlett
  7. Så fint:) Jeg holder på med mitt første, går i rykk og napp, men en gang blir det ferdig:)

    SvarSlett
  8. Det ser veldig fint ut og må jeg si at niesen din er kjempeheldig som har en så SNILL tante :)

    Kos deg!

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe i flotte farger!
    Tenker niesen blir kjempefornøyd med dette.
    Har også begynt med et slikt.Er litt spent på resultatet siden dette er mitt første:o)
    Klem.

    SvarSlett
  10. Så flink (og snill) du er!
    Tenker din niese blir glad også! =]

    SvarSlett
  11. Ja, det ma jeg si. Teppe nr 9! DET star det beundring av... Men fint ble det! Heldige niesen :-)

    SvarSlett