Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 17. august 2012

Helgens prosjekt....

er å male furutrappen og jeg gleder meg til å slippe
å se den mer. Furu naturell er jeg bare ikke glad i.....



Endelig har jeg funnet mottivasjon og pågangsmot
til å male den og jeg måtte grave dypt, veldig dypt....

Jeg har ventet i fire år på den motivasjonen og nå
endelig er den her og når jeg først har bestemt meg,
ja da går det unna.....



Posted from my iPad via BlogPress

15 kommentarer:

  1. Du, jeg har en lignende trapp og mangler også motivasjon... Min må i tillegg slipes/sandes profesjonelt, tror jeg. Min unnskyldning er at jeg har fortsatt et rom i overetasjen som skal pusses opp og det er bedre det er gjort før vi begynner på trappa... Ja, ja, en dag skjer det nok! Spent å se hvordan din blir!

    Kos deg på hytta :-)

    SvarSlett
  2. Jeg kan love deg, Fru Tunheim !
    Du kommer til å bli såååå fornøyd etter at du har gjort unna jobben.

    Vi hadde samme i forrige huset vårt i Norge....men, jeg må vel innrømme, jeg satte bort jobben, orker ikk å gjøre den selv, men fy søren så fint det ble...så solgte vi huset året etterpå og fikk 700.000,- over takst, så det lønte seg jo å få det gjort....hehehe

    Eller som jeg sa til min kjære,vel anvente penger på maler....hehehe

    SvarSlett
  3. Det er å få STARTET som er den tyngste jobben. Når du er i gang går det som en lek. Stå på!

    SvarSlett
  4. Heia deg! Gleder meg til å se ferdig resultat :)

    SvarSlett
  5. Oi!!
    Skjønner godt du har utsatt og utsatt, for det er litt av en jobb!
    Men det er bare å gå på med godt humør :o)
    Lykke til! Er sikker på at det blir lyst og trivelig.
    God helg!
    Klem.

    SvarSlett
  6. Hurra for motivasjon! Utrolig hvor greit det går å få ting gjort når motivasjonen er til stede!

    SvarSlett
  7. Bra når motivasjonen kommer frem, blir sikkert godt og få den fargen du har bestemt dæ for, er heller ikke glad i furu naturell, har et spisebord og stoler som skulle vært malt her i huset :)

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  8. Jøss! Likedan trapp som vår, bare speilvendt!

    SvarSlett
  9. Det er så deilig når motivasjonen kommer sigende innover.
    Lykke til med maleprosjektet, tenk så fint det kommer til å bli.

    Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlett
  10. Her har vi også malt vår og det er en glede hver dag å gå i vår pene HVITE trapp!!!!

    SvarSlett
  11. Vi har også slik furutrapp. Den skulle ha vore malt, den skulle ha vore malt, den skulle ha vore malt. Motivasjon, motivasjon, kom, kom...
    Håper vi får sjå det ferdige resultatet og høyre om prosessen.

    SvarSlett
  12. Lykke til med prosjektet, det blir helt sikkert veldig bra! Vår furutrapp ble malt for noen år siden og vi er kjempefornøyd! :-)

    SvarSlett
  13. Lykke til med malinge. Vi har også en slik trapp på rorbua. Mannen min skrudde den fra hverandre så bare trinnene sto igjen. Mye lettere å male. Resultatet vil bli så mye bedre!!

    SvarSlett


  14. Hadde samme kvaler i huset vårt. I 10 år lurte og funderte vi. Det dreide seg ikke bare om trapp, men også vegger og tak i gangen. jeg var den som holdt igjen. Den var jo original siden huset ble bygd i 1952.
    Er SÅ fornøyd at jeg lot meg overbevise. Ga hele huset lys og et løft, siden gangen ligger i hjertet av huset og leder inn til alt det andre.


    Lykke til fru T. Og god helg.

    SvarSlett
  15. Heldige du som har fått motivasjonen. Eg kastar eit sideblikk bort på vår trapp, heilt lik di. Trappa er det eg er mest misfornøgd med i huset vårt. Lykke til! Cilla

    SvarSlett