Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 1. juli 2012

Doods of Norway.....

360 dager på en eventyrlig reise med start i Kroatsia og
ut Middelhavet. Ned til Gambia og over til Karibien, så til
Cuba, Florida og opp langs kysten til Canada, videre til
New Foundland, over Atlanterhavet til Irland og Skottland....





og her komme de seilende inn til Stavanger som er reisens
slutt. Det må være både litt godt og litt vedmodig.....



Ved kaien står familie og venner klar med norske
flagg og bobler for å ønske dem velkommen hjem...




Den aller siste ankerdrammen inntas og var en god start
på et fantastisk "welcome home party" i går kveld.

Posted from my iPad via BlogPress

6 kommentarer:

  1. Eventyrlig :-) Har ikke vanskelig for å tro at festen ble super :-)

    SvarSlett
  2. Wow! Et fantastisk minne for livet!

    SvarSlett
  3. Skikkelig seilas de har vært ute på. Tøffe gutter.


    Anna-Marie

    SvarSlett
  4. Ja, her snakker vi skikkelig laaaaangtur !!
    Wow, for en opplevelse !

    Min kjære noe tilsvarende i sin ungdom, men en kortere variant - og den dag idag, snakker han om episoder fra den gang, med andre ord, en slik tur setter sine spor for resten av deres liv :)))

    Aner en hvit marius genser blant besetningen...regner med den er den DU har strikket ?

    God søndag !

    SvarSlett
  5. Fantastisk!!! Hils Tine - jeg tenker hun er klar!!!
    Klem & god sommer!!

    SvarSlett
  6. Jammen gjør de unge i dag alvor av sine drømmer. Jeg beundrer dem. Supert syns jeg. Tøffe karer i seilbåt disse her forstår jeg. (Og "din" hvite Marius får jeg også øye på).
    Tenk hva de har med seg av minner og erfaringer i bagasjen sin videre i livet. Uvurderlig. Kan aldri læres på et studie eller skole.
    Håper velkomstpartyet ble vellykket?!

    Min mellomste dro i dag til San Francisco, og min eldste befinner seg fortsatt i Tokyo. Jeg gleder meg på deres vegne. Sukk. Verden er blitt så liten.

    SvarSlett