Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 22. juni 2012

Strikkesirkelen.....

"En nydelig enkel bok om noe vanskelig: den
nesten uutholdelige prosessen med å holde ut
etter et stort tap."

WASHINGTON POST




Mary har mistet datteren Stella og blir med i
Strikkesirkelen. Der møter hun andre som
har en vond historie å fortelle og strikkingen gir
dem lindring og hjelp til å komme seg videre med
livet....

En bok jeg absolutt anbefaler for rolige sommerdager.


Posted from my iPad via BlogPress

6 kommentarer:

  1. Takk for bok-tipset! Ha en fortsatt fin fredag! :-)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset.
    Midtsommarhelsing frå meg.

    SvarSlett
  3. Strikking hjelper mot det meste:O))
    Ha ei god St.Hans-held, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Fint tips !

    Deilig te du har laget deg i innlegget under her, elsker te :)

    Har du frihelg? Håper jeg du koser deg masse, og hytta er ferdig malt, er du på jobb, ønsker jeg deg en fin jobbehelg - tvi tvi fra Italia.

    Her skal det lages stor lunsj til 10 gjester som kommer til oss idag, blir moro !

    SvarSlett
  5. Nok en fristende boktips fra din kant. Dette blir en travel boksommer, hvis jeg skal komme gjennom dine anbefalinger. TAKK!

    God St Hanskveld, kjære du.

    SvarSlett