Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 13. juni 2012

Sommerlektyren....

er på plass....




Det var salg hos Notabene på masse bøker og det var vanskelig
å velge....

Jeg gleder meg mest til boken av Alexander Mc Call Smith
da jeg har lest noen av hans bøker tidligere. Han skriver herlige
og lettleste historier for late sommerdager...

Forfatterene av de andre bøkene jeg kjøpte kjenner jeg
ikke til, så dette blir spennende....

Posted from my iPad via BlogPress

10 kommentarer:

  1. Hver en bok er en skatt!
    Kos deg! =]

    SvarSlett
  2. Ingenting er som en god bok ;-)
    Elsker bøker som virkelig griper en, og som jeg ikke klarer å legge fra meg. Ser at vi har flere av de samme favorittene ;-)
    Alexander Smith har jeg ikke hørt om før, så takker for tipset :-D

    Kos deg!

    Tove

    SvarSlett
  3. Du kjem vel med bokanmelding etterkvart?

    SvarSlett
  4. Å ha en bunke bøker å glede seg til, er en god følelse! Håper du får mange fine lesestunder :)

    SvarSlett
  5. Herlig å komme hjem med mange bøker. ;-)

    SvarSlett
  6. Jeg digger bøkene om Mma Ramotswe!

    SvarSlett
  7. Spennende med nye bøker, og så fin veske du fikk kjøpt i forrige innlegg.
    Ønsker deg en fin dag !
    Klem T

    SvarSlett
  8. Ja, du vet jo jeg er stor fan av McCall-Smith. Elsker den nye serien fra Courdroy House i London :-) Horte ogsa et intervju med ham pa radioen her om dagen og han virker jo bare som en saaaa sympatisk og hyggelig mann. Virkelig en som man skulle onske man kunne invitere til et middagsselskap!

    SvarSlett
  9. Hei, har lest både "Strikkesirkelen" og "Barbent", og kan bare si at du har koselige lesestunder foran deg. Elin Hildebrant som har skrevet Barbent har skrevet flere gode bøker. Og Alexander McCall Smith er jo bare herlig. Kos deg:-) Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre... Gleder meg til sommerlesing

      Slett