Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 21. juni 2012

Peppermyntete.....

lag din egen da vel....




Hell kokende vann over noen blader sveitsermynte,
la trekke litt og du har en nydelig kopp forfriskende te....




Sveitsermynteplanten kjøpes i butikken, ta den over i
en litt større potte som du har skåret bunnen utav så sprer
den seg ikke fullt så mye. Deretter planter du den i urtebedet
og den kommer igjen, år etter år...

Og dessuten er den knallgod i sommerens Pimm's....


Posted from my iPad via BlogPress

3 kommentarer:

  1. Så godt det høres ut, skikkelig godt for tett nese kanskje?
    Ønsker deg en riktig god St. Hans helg selv om du skal ut å flakse og fly :) hihi.
    Vi reiser på hytta i morgen for helgen. Deilig!! Blitt litt lite blogging på meg denne siste uka, ny pc har krevd sin kvinne for å installere den. Den gamle ble helt koko her på slutten :o
    Nå gleder jeg meg til en helg (selv om det er meldt regn) med bare masse kos og mat og familie og rødvin!

    Og ja, masse fotos også! :)

    SvarSlett
  2. Og eg som hadde så lyst på ein kopp te i kveld! (Og endte opp med ein Munkholm!?!?!?) Skulle hatt litt av denne planta i beddet!

    SvarSlett