Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. juni 2012

Middag på 15 minutt....

Jeg kom hjem sulten fra jobb til tomt hus i kveld og da brukte jeg det jeg fant i et slunkent kjøleskap og uten å bruke for mye tid.



Det blei wok av brokkoli, blomkål, purre, løk og spekeskinke. Jeg ga det hele også et dryss av diverse frø og litt soyasaus. Tilbehøret var hjemmelaget rød pesto på toppen.

Raskt, sunt og enkelt for en sulten SAS Purser som hadde standby vakt i dag og måtte ut og fly....var jo ikke det jeg hadde planlagt for dagen ;o)


Sent fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Blir ikke alltid som planlagt?
    Jaja, du er flink til å ta ting på "strak arm" - og spise sunt :)

    God kveld ønskes deg !

    SvarSlett
  2. Ikkje så verst innhald i kjøleskapet det :)
    Fin avslappande kveld til deg.

    SvarSlett
  3. Man tager hva man haver sa man før i tiden... og du får det jamen til :)

    SvarSlett
  4. Spekeskinke, nam nam nam (ja og alt det andre også).
    Jeg er ikke så flink til å gjøre sånne ta hva vi har middager, men samboern min lager mest her da.

    Wok er noe jeg er veldig glad i :)
    God fredag!

    SvarSlett