Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 9. juni 2012

Lang lørdag....

som startet tidlig i London.....

Vi kom til hotellet ganske seint i går kveld og jeg stod tidlig opp
i dag for å få gjort de "ærendene" jeg hadde i byen....




... blant annet å kjøpe favorittsjokoladen......





... og favorittkaffen....

Vi blei hentet på hotellet kl. 11.15 i formiddag lokal tid,
så da nytter det ikke å ligge frempå og man må være på
plass når butikkene åpner....

I tillegg til London, der jeg startet arbeidsdagen, har jeg
fløyet både til Oslo og Trondheim i dag før jeg kom hjem
til Sola i kveld....

Nå har jeg vært borte i tre dager og var hjemme kl 23.00
og nå ser jeg frem til 4 dager fri....

God søndag til alle dere som besøker meg her. Håper
dere har en strålende dag.

Posted from my iPad via BlogPress

9 kommentarer:

  1. Nyyyyt dine velfortjente 4 dager fri - med deilig kaffe og "sunn" sjokolade.

    Rart å tenke på at du var så nærme - da jeg var på Aker Brygge på jentetreff...:)
    Ja, Oslo er morsom med liv og røre sommerstid.

    Nei, nå kaller senga på meg,natti sov godt du også.

    SvarSlett
  2. Høres ut som 4 dager fri vil gjøre godt;)..kos dæ, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Oj som du farter frue. Virker som om du koser deg og får utnyttet tid og plass. Nyt dine fire dager fri.
    Klem

    SvarSlett
  4. Synd været var dårlig da du var her på svipptur! Idag skinner sola, så vi kan håpe på bedre temperaturer.
    Ja, G&B's sjokolade er ikke å forakte... :-) kos deg i fridagene!

    SvarSlett
  5. Høres hektisk, men også spennende ut :-) Tipper fire dager fri vil gjøre godt. Håper dere har fint vær, slik at sommeren kan nytes på sitt beste.

    Klem

    SvarSlett
  6. Ja, det var Fru effektiv på morgenkvisten!
    Ser vi var i Slottsparken på samme dag...
    Ja, det var herlig sommervarme i Oslo

    Nyt fridagene! =]

    SvarSlett
  7. Her går det unna, ser jeg. Men har man noen favoritter man bare MÅ ha med seg, er det bare å henge i.
    Jeg skal kjøpe med meg hjem noen Danske favoritter jeg har der, når jeg drar til DK denne uken. Bla kaffe.....

    SvarSlett
  8. Ja, du ligger ikke på latsiden frue. Gjenkjenner det man bare MÅ ha med seg, der utenfra. Slik som idag, patriarken henter sin søster på Gardermoen. Starbucks kaffe bare MÅ bli med hjem. Nå blir det nyyydelig kaffe i heimen.
    Nyt kommende fridager slik du kan det best.

    SvarSlett
  9. Så moro, selv om du har hatt noen lange dager.
    Gøy å få kjøpt inn litt sånn annerledes ting som ikke er å få tak i butikkene her hjemme ja. Og Starbucks har veldig god kaffe! Samboern min skjønner ikke helt min fascinasjon der, men haha, han er mann ;)
    Vi får kanskje ikke kjøpt Starbucks på Gardermoen når vi ikke skal fly utenlands? Vet du det? Skal nordover i løpet av september så da tenkte jeg at jeg kunne sjekke ut litt kaffe derfra hvis det var mulig?!

    Ha fine fridager hjemme nå og så håper jeg det blir masse soooooooooooooooool

    SvarSlett