Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 15. juni 2012

Kjendiser....

kongelige, politikere og andre medieomtalte
mennesker er ofte å se ombord i våre fly...






Det jeg tenker på fra tid til annen er hvor uigjen-
kjennelige de noen ganger er...

Særlig gjelder det kjendiser som vi ser i offentligheten
ferdig "stasjet og stylet" og når de så kommer i privaten
uten staffasje er de nesten ikke til å kjenne igjen.

Men det må jo være deilig for dem også å være litt
anonyme av og til og bare få lov å være seg selv. Det
tror jeg alle trenger.

Bildene er hentet fra nettet.


Posted from my iPad via BlogPress

7 kommentarer:

  1. Jeg kunne nok lett blitt litt starstruck av å se kjendiser, avhengig av hvem det er. Men det er artig å se sånne uten- og med-bilder, de viser jo tydelig at selv de aller vakreste ser ut som helt vanluge dødelige i utgangspunktet.

    SvarSlett
  2. Du treff nok mange kjende i ditt yrke.
    Det er rart korleis sminken endrar folk.....
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  3. Egentlig godt å høre, at vakre kjendiser er helt vanlige uten all staffasjen på !

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg husker en gang når jeg var liten og var på fly hjem nordover fra Oslo. Da var nylig avdøde fiskeriminister Eivind Bolle ombord, han satt på raden bak oss og jeg fikk autografen hans. Hvordan så en liten jentunge visste hvem det var? Hahaha, jeg var særdeles opptatt av at han het Bolle til etternavn og syntes det var veldig festlig at han het nettopp det og var fiskeriminister (fiskeboller vet du) ha ha ha ha :)))
    Koselig å tenke tilbake på!

    SvarSlett
  5. Ja de er mennesker som oss andre, og de nyter sikkert å være litt anonyme og i fred. Forståelig nok:) Veldig glad jeg slipper å være kjendis egentlig!

    SvarSlett
  6. Puh! Godt man ikke er kjendis. Fint å være anonym.
    God helg, kjære du.

    SvarSlett
  7. Veldig glad jeg ikke er kjendis og har et slikt press pa a se perfekt ut. Men jeg tror det er veldig nyttig og viktig a se - spesielt for unge- at de faerreste er 'perfekte' og at alle kan ha 'gode' og mindre 'gode' dager... :-)

    SvarSlett