Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 11. juni 2012

Forestillingen om et ukomplisert liv med en mann....

enda en roman av Helle Helle.....

Jeg innrømmer det...jeg har lyst å lese enda flere
bøker av denne forfatteren, men nå har de ikke
flere på biblioteket som jeg ikke har lest!



Hun skriver så enkelt og lett, historier som
handler om dagliglivet og egentlig ingenting
revolusjonerende, men allikevel god lesning.....



Posted from my iPad via BlogPress

4 kommentarer:

  1. La oss håpe hun skriver en til snart! Kjenner igjen følelsen når man bare vil ha mer av en forfatter.

    SvarSlett
  2. Har ikke lest boka, men det skal jeg gjøre. Har et par bøker på vent...Takk for tips! :-)

    SvarSlett
  3. Har helt glemt å svare deg på råd om hvit- og gråfarve.
    Drygolin sin hvite er helt hvit, faktisk den hviteste av samtlige hvite. Derimot er 0502Y en hvitfarve med et gulskjær. Så da spørs det hva du liker best. Vi har brukt Drygolin hvit på vår terrasse, og jeg elsker den rene farven. Det er helt klart den vi kommer til å bruke på hele huset, når det skal males neste gang.
    Så ønsker du et forslag til en lys grå som kontrast til ytterdøren. Hvis du velger Drygolin sin hvite, bør du også velge en gråfarve som er ren. To forslag er: 9915 Morgendis og 9911 Nøytral. Nydelig til den helt hvite!

    Lykke til med valget!


    Anette Willemine

    SvarSlett