Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 4. juni 2012

Bytur med venninne.....

kan fort bli en kostbar affære....



Min venninne, som også har fritidsbolig her på Sørlandet,
hadde jeg avtale om å møte i Kristiansand i dag.

Det resulterte i koselig samvær, ett par sommersko, en
genser fra Hilfiger Denim og en cardigan fra Ti-Mo.

Før helgen tok jeg frem sommerklærne mine og en del
havnet i en sekk med adresse Fretex..... og da må jo
skapet fylles opp igjen.... ;o)


Posted from my iPad via BlogPress

7 kommentarer:

  1. Venninne-treff, shopping, garderobefornyelse- kostbart, ja, men det er jo fint å ha mulighet til å unne seg det! Både klær og sko ser lekre ut! ;-)

    SvarSlett
  2. Klart klesskapet må få fylt opp sine tomme hengere !!

    Maritim farge og sommerlig dette her :)
    Liker såååå godt TiMo sine klær, har endel kjoler fra henne samt jakke, så ut som en strikkejakke du hadde kjøpt?

    Kos med venninnetreff.

    SvarSlett
  3. Kjekt å fornye garderoben av og til ja :)

    SvarSlett
  4. Søte sko, lekkert og maritimt, gøy å fornye seg:) Hørtes ut som en koselig venninnedag!

    SvarSlett
  5. Lekkert! Slike venninne-shoppe-dager er koselige :-)

    Ha ei fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig med venninneshopping :) De skoene ser veldig fine ut, me like!

    SvarSlett