Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. mai 2012

Turen til Kreta i natt blei lang...

og da særlig hjemreisen siden de fleste
passasjerene sov.....





Det blei mye tid til lesing og boken Ned til hundene
av forfatter Helle Helle blei jeg ferdig med....

Jeg skal definitivt låne flere av hennes bøker på
biblioteket.

Vi landet kl. 03.50 på Flesland, en halv time før
rute og hadde kun ett mål for øyet; hotellsengen!

Så sen nattejobbing betyr hotellsøndag hele dagen
og jeg har tenkt meg på kino...





Dette er filmen jeg har valgt meg ut på Bergen kino
i dag.... så får vi se om den er bra.....

Posted from my iPad via BlogPress

8 kommentarer:

  1. Ha en avslappende og fin søndag Ingrid!

    SvarSlett
  2. Kos deg på kino - ser ut som en koselig film :)

    SvarSlett
  3. Godt å ha en bok man kan fordype seg i og "slå i hjel" litt tid, ha en behagelig hotellsøndag med kino attåt:)

    SvarSlett
  4. Du er flink til å finne på "gode" gjøremål mellom slagene, og det er nok nødvendig også;)
    Været er bare så kaldt, så jeg håper virkelig det kommer en sommer etter denne våren;)
    Ha fine dager mot 17.mai, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Jeg har også lest en bok av Helle Helle, husker ikke hva den heter, men den var bra! Skal jammen låne den du skriver om her!
    Filmen har jeg også tenkt kan være severdig, spent på hva du synes om den :)

    SvarSlett
  6. Puh! Jeg var visst altfor tidlig ute med å ønske deg god ferie.


    Syns du er god på å få mye utav fristundene dine innimellom jobbing, på fremmede steder. Som bøker, kino etc. Skriv litt om filmen hvis det er noe å bruke tid på da.

    Tvi-tvi med siste jobbinnspurten da.

    Og du, tusen takk for alle gode kommentarer inne hos meg. Setter stor pris på det.

    SvarSlett
  7. Ja du har ikke akkurat nydelig vær her i Bergen nå. Det er reine stormen her. Riktig høstfølelse. Koselig med film da.
    Klem

    SvarSlett
  8. Åhh, det var seeeene nattetimer på jobb....
    Håper du fikk en god natts søvn, når du endelig kom til sengs, og får en fin kino opplevelse.

    Om ikke annet, så jeg da var nyåpnet nytt fiske torg i Bergen, så kanskje det er noe å se på?

    Straks ferie å se frem til - kooooos deg :)

    SvarSlett