Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 24. mai 2012

Ny knaggerekke......

fra Home & Cottage til nattskjortene.....
(alltid enkelt å finne en unnskyldning for
å kjøpe noe nytt)




eller morgenskjorter er vel mer riktig....





Vi elsker å stå tidlig opp og sitte ned med morgenkaffen,
lytte til fuglesang og kjenne ro før morgenstell og frokost....

Og med dette været blir det kanskje morgenbad i sjøen
også før ferien er over.....




Posted from my iPad via BlogPress

5 kommentarer:

  1. Koseleg !
    Ja, morgonbad er nær foreståande. Vassa litt i stad, medan barnebarnet bada. Trur eg slenger meg uti snart.
    God ferieveke vidare !

    SvarSlett
  2. Klart morgenskjortene må ha sine knagger:O))..fine var de også!
    Nyt sommeren og helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Deilig! Ja i morra kan dere ta morgenbad, de påstår det er 19,5 grader i vannet her nå... skeptisk... ;)

    SvarSlett
  4. Nå leser jeg på min Facebook om flere "gærne" venner her i distriktet som har badet gitt! I dag har det vært varmt!

    Skikkelig stilige hengere, sånn skulle vi også hatt på hytta. Så myyyye mye mye finere enn de som er der, i furu...

    og det med å sitte ute med morgenkaffen lenge på hytta, det gleder jeg meg også til :) Ikke lenge igjen nå før det er vår tur og være der ute (vi har den på delings). Nyt ferien, dere er kjempeheldige med været. Kunne jo ikke vært bedre!!!

    SvarSlett
  5. Knagger eller hengere kan ein nesten ikkje få for mange av på soverommet - er badetemeratur i lufta her også, men usikker på om Randsfjorden er så veldig varm enno...Ha ein fin pinsehelg.

    SvarSlett