Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 20. mai 2012

Nå er det stille her....

etterat de fleste beboerene på hyttefeltet
er dratt hjem til arbeid og skole i morgen.....



Det er godt å nyte stille kvelder her bare oss
og det er koselig med liv og røre med naboene
på plass også....

Mannen er gått ned på brygga for å fiske og jeg
skulle ønsket at vi hadde vår egen brygge. Det
er vi millioner unna, men skjærgården i Blindleia, den
har vi felles og i morgen får vi ut båten....

Og nå er godværet kommet......

Posted from my iPad via BlogPress

6 kommentarer:

  1. Det høres ut for at du nyter ferien i lange, gode åndedrag! Kos deg på hytta!:-)

    SvarSlett
  2. Det er alltid deilig å ha det litt stille :)
    Nyt det!

    Håper mannen får fersk fisk med hjem til deg, nam nam for nytrukken fisk og ikke oppdrett fra fiskedisken sier jeg bare ;)
    Imamen besvimer mååå dere bare prøve, herlighet det er så godt! Ser du er litt sånn på lavkarbomat så da passer dette her helt perfekt synes jeg :) Når jeg googlet det i morges før jeg la ut innlegget mitt, så kom det opp noen lavkarboblogger i hvert fall :)

    Okidok! Ha en fin søndagskveld videre. Vi får legge oss tidlig i kveld , jobb i morgen zzz...

    :)

    SvarSlett
  3. Blei det fangst tro?
    Høres så hyggelig ut når du forteller om hyttelivet. Snakk om riktig timing værmessig for dere. Dere får som fortjent.
    Fortsatt god ferie!

    SvarSlett
  4. Høres fantastisk ut, med eller uten brygge :)

    Nyt hyttelivet og god ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Det høres deilig ut, selv uten bryggen! =]

    SvarSlett