Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 14. mai 2012

Lavkarbopizza.....

etter oppskrift fra Janna med bloggen Huset i skogen.....




og dette smakte skikkelig digg....

Etter å ha vært borte fire dager på jobb, mannen på
hytta og kjøleskapet relativt tomt, så var dette perfekt
og rask mat.....

Jeg lagde bunnen av fiberhusk og på toppen hadde
jeg, i tillegg til Jannas ingredienser, hjemmelaget tomat-
pesto.....

Og det beste av alt....NÅ ER DET TO UKER FERIE !!!!!!



Posted from my iPad via BlogPress

9 kommentarer:

  1. Det hørtes deilig ut; både pizza´n og ferie! Kos deg masse!! :-)

    SvarSlett
  2. Du lagar alltid så mykje god og spennande mat mmmm.
    Håper du får ei flott ferieveke :)

    SvarSlett
  3. Den så nydelig god ut..kos deg masse med velfortjent ferie!!! Klem;)

    SvarSlett
  4. :-)
    Hørtes kjempegodt ut med tomatpesto! Og jeg sier som Tove: Kos deg i ferien :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ønsker deg fin 2 uker med FRI !
    Håper solen vil komme på besøk og du kose og slapper av :)

    God 17-mai feiring !

    SvarSlett
  6. Den så knallgod ut! Bunnen hørtes spennende ut, nytt for meg. Takk for tips og nyt 2 ukers ferie! : D

    SvarSlett
  7. Den så digg ut også! Kos deg med ferie, vel fortjent!

    SvarSlett
  8. Pizza er godt :)
    Nyt ferien, det hørtes ikke vondt ut. Jeg skal ha en liten feriedag til fredag, da er det ut med sykkelen og kamera for mitt vedkommende. Satser på fint vær!
    Kos deg :)

    SvarSlett
  9. mmm så faktisk god ut! Kos deg med ferie, det fortjener du!

    SvarSlett