Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 26. mai 2012

Helle Helle igjen...


Jeg har virkelig fått sansen for hennes bøker.....



I ferien har jeg lest Rødby-Puttgarden som handler om
to søstre som bor sammen og jobber i parfymeriet
på fergen som går mellom Rødby og Puttgarden, deres
liv på jobb og hjemme.....




Hus og Hjem handler om Anne som har kjøpt hus på
sitt hjemsted sammen med kjæresten.....Anne flytter
dit først for pakke ut og komme i orden og blir mer og
mer opptatt av presten som bor i nabogården.....

Posted from my iPad via BlogPress

3 kommentarer:

  1. Høres ut som fin sommerlektyre :)

    SvarSlett
  2. Dette avgjør saken for meg; jeg må bare lese flere bøker av henne. Har (som jeg har nevnt tidligere) lest en, og likte den. Neste tur på biblioteket tenker jeg bringer meg en av de du skriver om her! :)

    SvarSlett
  3. Kjenner ikke denne forfatteren. Dansk? Takk for anbefaling.

    SvarSlett