Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 30. mai 2012

Dagens innkjøp i Trondheim.....

to tre-utenpå-bikinien-på-terrassen sommerkjoler i glade
sommerfarger og mønster....




....og sommervarmen er hjertelig velkommen tilbake....




Ta tre og betal for to mascara fra MaxFaktor kjøpt på Vita.
Denne mascaraen har jeg brukt i flere år....

I tillegg fikk jeg på Vita tilbud om å delta i en konkurranse
om å vinne en middag med Jan Thomas.....ehhh..nei takk.




..og middagen blei salat og to varme kyllinglår kjøpt på
Meny..... og det smakte faktisk utrolig godt.... Nå, når jeg
for det meste spiser lavkarbo, krever kostholdet mer planlegging
når jeg er ute og farter på jobb i flere dager om gangen...
Posted from my iPad via BlogPress

14 kommentarer:

  1. Flotte kjoler. I år vert det skikkeleg sommar. Det trur eg kvart år, men i år altså, då :-)

    SvarSlett
  2. Har du vært i staden? Flotte slengpå-kjoler dette, kan brukes til det meste!
    Flink du som klarer å gjennomføre lavkarboen, jeg skulle gjort det for kiloenes del..om ikke annet;)
    Ha en god mai-slutt, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Flotte sommerkjoler! Håper på mange, varme sommerdager! :-)
    Har tenkt litt på dette med lavkarbo- mat, det må da være så mye bedre for kroppen enn alt det sukkerholdige jeg presterer å hive innpå... Hm, så hvorfor er det så vanskelig å komme igang...

    SvarSlett
  4. Hei. takk for hyggelig kommentar på min blogg. Kven er du og kvar bur du? Får vel prøve å følge litt med på bloggen din så lærer eg vel litt etter kvart.
    Høyanger er berre ei lita bygd i sogn og fjordane , så det er ikkje rart om du ikkje ahr vore her. :0). Ikkje akkurat verdens navle hehe.
    Kontrastene er stor i alndet våt for tida når det gjleder veret. Kos deg i Trondheim. Det er ein fin by.

    SvarSlett
  5. Herlige kjoler! Jeg hadde heller ikke hatt behov for middag med Jan Thomas...

    SvarSlett
  6. Samme sier jeg, Jan Thomas kan vel spise middag med mannen sin ;) hahahaha
    Likte kjolene du har kjøpt veldig godt!

    SvarSlett
  7. Back to the sixtees. Husker at jeg som tenåring hadde slik kjoler, mini mini korte.
    Herlige og glade sommerfarger. Hos meg blir det nok bare kjoler i år og ingen bikini.
    Har fortsatt ikke begynt på noen lavkarbokur eller noen andre slakekur. Skulle bare vært ute og gått mer jeg.

    Bente

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    ..he, he.. ingen middag med Jan Thomas... ;))
    Herlige kjoler, la oss håpe solen og varmen snart kommer tilbake!
    Ønsker deg en fin kveld, og en glad ny dag i morgen ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Spreke sommerkjoler....Kor får du tak i slike flotte kjoler???
    Koselig blogg:)

    SvarSlett
  10. Flotte utenpå-bikinien-på-terrassen-kjoler!Nå håper jeg bare som deg at vamen kommer - du sier "igjen" - jeg sier bare "kom!!!!" For vi har ikke sett mye til varme denne våren/sommeren!!! Våknet til snøhvitt landskap i går; i dag er det bedre, men dog ingen varme å snakke om...

    Ville også sagt takk, men nei takk til middag med JT!!!! Huff...vel, nok om det... han er sikkert en grei mann på privaten.

    Ha en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  11. Veldig fine kjoler! Jeg synes de hadde passet perfekt til en date med Jan Thomas! :)

    SvarSlett
  12. Hello, Glado to meet you.

    SvarSlett
  13. Haha...
    Nei, takk til middag med JT ja =]
    Kjempe fine kjoler.
    Indiska har mye fint!

    Nå er det bare å vente på SOLEN!
    (her i hvertfall)

    SvarSlett