Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 16. april 2012

London i dag.....

og jeg hadde en liste med gjøremål og jeg har fått gjort det meste.....




Alltid mye folk og trafikk i London og jeg blir lett ør... neste gang får jeg ta med kamera og gjøre noe helt annet...




Jeg har i alle fall sikret meg Starbuckskaffe...




og en Tommy Hillfiger chinos og i mine øyne, de kuleste sebrasko...

...og sms fra Revisoren om at huset vi så på i går, nå er deres...og jeg gleder meg...

Sent fra min iPhone...

9 kommentarer:

  1. Åh London :)
    Ta deg en fotosafari en gang der da vel, det har vi snakket om å gjøre :)

    Kule innkjøp!

    SvarSlett
  2. Velkommen! Kos deg - håper det blir litt varmere snart :-)
    Gratulerer til de unge med huset!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Revisoren! =]

    SvarSlett
  4. Jammen skjer det litt av hvert rundt deg. Har nå fått oppdatert meg etter en uke uten blogging. Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  5. Godt å få de unge hus, og du har fått kjøpt det nødvendigste;)...flotte sko!
    Kos dæ og ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Mens du har vært i London har jeg gitt deg en bloggpris, selv om du egentlig ikke er nominerbar siden du har mer enn 100 følgere... Les mer på http://vicverden.blogspot.com/2012/04/fa-en-bloggpris-og-send-den-videre.html

    SvarSlett
  7. Åhhh, I LOVE sebra skoene dine !

    De ville matchet perfekt til min sebra veske...hvilken butikke fant du de i ?

    Sååååå moro at det ble huskjøp på Revisoren, grattis til de begge, dog mannen er på de sju hav - tenker jeg han også er fornøyd !! Hurra !

    SvarSlett
  8. Fin shopping i herlige London! Heldige du :)

    SvarSlett
  9. Glemte jo å si, gratulerer med hus til Revisoren!

    SvarSlett