Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 20. april 2012

Jeg er så takknemlig......

for at Mannen tar rengjøringen av huset
de gangene jeg jobber hele uken og kommer
hjem for å ha helgefri......




Torsdager er dagen for loftet og fredager er det
hovedetasjens tur. Kjelleren, den får som oftest
være i fred... og i går hadde han tatt begge
etasjer så vi kunne starte frihelgen tidlig....

Vi gleder oss til søndag, da har vi invitert
venner på søndagsmiddag.......

Posted from my iPad via BlogPress

8 kommentarer:

  1. For en snill mann du har :-)
    Her er det oppladning før jeg skal til pers med bøtteballetten i morra :-) Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Fint å dele på arbeidet i heimen.
    Eigentleg bør det vere slik, iallfall viss begge er i jobb utanfor heimen.

    Lukke til med søndagen :)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som her en som tenker på deg og gjør istad huset. Min mann jobber veldig mye ennå, planlegger litt mer fritid (førtidspensjonist han) fra juni mnd., så da får jeg se hvordag det blir hos oss.
    Jeg har alltid fri på torsdager og da blir huset prioritert først så meg selv etter at huset er klart. I tillegg har jeg fri hver 3. fredag og den nyyyyyyyter jeg.
    Du gleder deg sikkert til å få hjelpe dattern med innredning og oppussing. Slettvoll har mye lekkert. Min nye sofa fra Home and Cottage er helt lik Slettvolls og mye rimeligere.


    God helg.
    Bente

    SvarSlett
  4. Så deilig å komme hjem til rent hus, snill og ikke minst flink mann du har ;)

    Koselig med middagsgjester, regner med vi får se litt av maten? Hint...:)

    god helg !!

    SvarSlett
  5. Det hørtes direkte herlig ut!
    Da er det bare å kose seg i helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for sist fra Siv! Lekre ballerinasko innkjøpt i Oslo! Kjempe fin blogg!

    SvarSlett
  7. Herlig følelse, dette med rent hus og lang helg i vente. Nyt den.
    Flott med arbeidsdeling, også innenfor husets fire vegger. Jeg og patriarken driver i "steinbransjen" om dagen. Sammen. Bør jo være litt andre veien også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig Elisabeth, viktig at det går begge veier.....

      Slett