Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 17. mars 2012

Kamera....

tok jeg med ut på tur i formiddag for å prøve
meg på bilder i tåke....














men da jeg kom ut var tåken borte...














himmelen grå og jordene grønne....














og trærne får snart nye friske og irrgrønne blad og
da blir alt så mye vakrere......














favorittreet står fortsatt majestetisk for seg selv på
et jorde.....














Dette treet er enda vakrere når det pynter seg med
nydelige grønne blad.....

Og jammen viste ikke himmelen også frem sin vakreste
skrud, den blå og hvite som gir oss så positiv påvirkning....

9 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Takk for en inspirerende blogg.Klem fra Anne-L

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg lyst til å gå på tur, når jeg ser bildene dine, der veien svinger seg så fint!
    Men med ømme føtter, blir jeg nok hjemme i dag, med strikketøy og tilsvarende drikke, og fargen på begge er RØDT!
    God helg.

    SvarSlett
  3. Så herlig å naturen kommer ut av sin vinterdvale !

    Helt enig, favoritt treet ditt var helt klart det flotteste av dem alle - nyyyydelig !


    God helg - og nyt din sjokolade :)

    SvarSlett
  4. Jeg liker slik bar vårskog. Jeg liker greiner på trær. Favoritttreet ditt er vakkert. Har også lyst til å fotografere i tåke. I dag har tåka ligget tjukk her, men jeg har vært på jobb.

    God kveld.

    SvarSlett
  5. Tenkjer nok at tåka kjem att ein annan dag slik at du får brukt fotoapparatet - må vel sei at det er mykje betre å rusle ute i ein lys og fersk vår:-)) Klem

    SvarSlett
  6. Skønne naturbilleder, ha en fortsat god weekend:-)

    SvarSlett
  7. Herlige bilder! Tåka kan du ta bilde av en annen dag :)

    SvarSlett
  8. Tak for kommentar hos mig, altid dejligt at se nye læsere.. :-)
    Fin blog du har, og jeg kan se vi kan lide den samme slags chokolade.. ;-)

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder! Ble jo kjempebra når man kunne få de større nå, så jo dem megabra da :)

    SvarSlett