Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 14. mars 2012

Enda tidligere i dag.....

Heldigvis sovnet jeg allerede ved 21 tiden i går
kveld for vekkeklokken ga fra seg en uvelkommen,
men stille og rolig lyd, allerede kl.04.00 i dag tidlig og
noen vil nok heller si i natt......



I alle fall, jeg er nå kommet til Haugesund via
Oslo, Gardermoen. Haugesund byr på tåke
og gråvær og jeg må fylle dagen med innhold.

Jeg har med meg restegarn og heklenål, boken
Fotoglede, kamera med to objektiv, iPad og gode
ute- og inneklær.

Nå er det bare å velge..... Ute eller inne.. eller
litt av begge deler......

Og for ordensskyld, bildet er lån fra nettet!

Posted from my iPad via BlogPress

9 kommentarer:

  1. Høres ut som du har med deg det meste for å få en fin dag :)

    Du har helt rett om trening, jeg utstår det heller ikke men tror jeg må komme i gang med noe nå. Jeg elsker alt for godt godstolen og tv og strikking evt hekling. Deilige dager, som dessverre må tilføres litt selvpining.... Turer er greit, men jeg er i elendig form nå slik at de også blir ork. Ryggen har ikke vært så snill med meg, og gjort at det blir for stillesittende. Jaja vi får se når påsken er over, kan ikke trene der før siden fysioen min har stengt til over da.

    Du skrev at man kunne få større bilder nå hos deg, men jeg får de ikke opp. Når jeg trykker på bildet så kommer jeg til picasa og der sies det at de finner dessverre ikke siden... Jeg bruker forresten Firefox, men skal sjekke på andre også.

    Ha en flott dag i Haugesund, ser fint ut der!

    Klem fra nord!

    SvarSlett
  2. Vel været så ikke veldig fristende til ute aktivitet....men, har du rikti klær så kanske en tur med dertil følgende varm drikke etterpå?

    Men, jeg gjetter på at du begynner å hekle på restegarnet ditt ;)))

    Lykke til så håper jeg du koser, med hva enn du finner på !

    Ciao

    SvarSlett
  3. Hmmm... sier litt som Ole Brumm: Ja, takk, begge deler! Hores ut som en fin fin kosedag uansett.

    SvarSlett
  4. Nyt dagen og gjer akkurat det du har lyst til når du har lyst :)

    klem

    SvarSlett
  5. Begge deler høres bra ut! Spennende jobb du har, selv om du må opp om natta...
    Gleder meg til å se hekleprodukt :)

    SvarSlett
  6. Jeg var i Skjoldastraumen på besøk en gang (i forrige århundre!). Da ble jeg tatt med til Haugesund for å gå på DIXIELAND!. Vel, jeg ble overrasket over at de jeg besøkte vanket på et sted med et sånt navn. Og jeg hadde rett; stedet heter Dikselen.
    Håper du har kost deg idag.

    SvarSlett
  7. Hyggelig gjensyn å besøke bloggen din igjen og se at du svever høyt og har kamera med deg :-)

    Gørill/Oss5 ifamilien

    SvarSlett
  8. Du er flink å finne på noe å fordrive tiden med : ) og så flott at du er begynt å bruke kameraet.. det er ikke så vanskelig bare man orker å sette seg inn i de forskjellige tingene..

    Jeg er forøvrig turkamerat med en av dine kollegaer når hun har Tromsø-turer.. flott ordning for oss begge og det har blitt noen mil de siste ukene : )

    ha en fin helg ! hvor du enn er : )

    SvarSlett