Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 23. mars 2012

En gledens dag....

det er denne fredagen....



1. I morgen skal jeg fly min siste
langtur til varmere strøk denne
vintersesongen...... Glad

2. Studenten har fått sommer-
jobben hun søkte på og
ønsket seg..... Glad


3. Jeg har fått to ekstra fridager
i påsken.... Glad

4. Fradagssjokoladen ligger klar
og venter..... Glad


5. Yr.no sier sol på søndag
når jeg skal ha fri....Glad

6. Jeg kjenner meg frisk og
og rask.... Glad


7. Jeg har en jobb jeg trives godt
i selv etter å ha flakset rundt
i over 24 år..... Glad

8. Og i kveld skal jeg ligge i
hotellsengen, se på tv og spise
sjokolade....... Glad

11 kommentarer:

  1. Så bra! Ønsker deg god helg :-)

    SvarSlett
  2. Hvor lyder det dejligt og positivt:-)rigtig god weekend:-)

    SvarSlett
  3. En skikkelig gladdag du har, og godt er det;) Reiste riktignok med Norwegian til GC, men dere har litt av en jobb, for til tross for 6 t's tur, så foregår det noe hele tida.
    Kos dæ masse med sjokoladen og tankene på fri, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Ja, det var et herlig innlegg!
    Da er det bare å ønske deg en gledelig helg! =]

    SvarSlett
  5. God fredag til deg du glade dame. Det beste er jo at vi trives og at alt går bra med barna, for da trives vi enda mer. God flytur i morgen. Solen skinner og her på Skjærhalden er det ubeskrivelig vakkert.

    Bente

    SvarSlett
  6. Helgen din er komplett. kos deg masse!!!

    SvarSlett
  7. Såååå herlig lesing !

    Bare det å føle seg GLAD, gjør no' med deg :)

    Mye positiv glede her, klart det blir en finfin helg, og ennå bedre påske med 2 dager ekstra FRI, hurra for deg - enjoy life, you only get one chance :)

    SvarSlett
  8. Hurra for et herlig innlegg, det gjorde meg GLAD :)

    God helg!

    SvarSlett
  9. Veldig mange fine ting å være glad for!

    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  10. Så godt å ha så mye og være glad for! Man skal nyte alt som er godt...og hugge det i fjell!
    Ha en riktig god fridag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Det der hørtes ut som en fin dag, godt man kan glede seg :) Håper du har hatt ei fin helg!

    SvarSlett