Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 8. februar 2012

Hvit margaritt....

er dagens bidrag hos Moseplassen....















I hagen har jeg en tue hvite kjempematgaritter, men
tror egentlig dette er bilde av vanlige små....

I alle fall så har en rot av kjempemargatittene fulgt
med på lasset i de hagene jeg har hatt gjennom 30 år.
Jeg fikk nemlig en rotklump av min mor, som dessverre
døde da jeg var 22, og derfor har det vært viktig for
meg å ta den med fra hage til hage.....

..og nå er den med på hytta også....

7 kommentarer:

  1. Fint bilde....og så godt med et slikt minne som dukker opp kvar vår:-)) Klem

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig et flott bilde! Flott blomst!
    Den boka du leser har jeg skrevet opp på lista over bøker som må leses. Håper den er bra :)

    SvarSlett
  3. Godt du har greid å ta vare å den rota, koselig å se på margueritter med gode minner, for de er flotte!

    SvarSlett
  4. Margeritter er skjønne!
    Trist at du mistet moren din så tidlig.. men godt å ha et sånt levende minne!

    SvarSlett
  5. Så koselig at margeritt-rota har fulgt deg...gode minner er godt å ta vare på!
    Ha en god torsdag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Ja, viktig a ta vare pa minnene. Sondag blir forste morsdag siden mamma dode, og det kjennes litt rart ut. Vi feirer som regel ikke 'norsk morsdag', men forholder oss til den britiske dagen. Kanskje Tenaringen og Professoren overrasker allikevel..? Man kan hape.

    SvarSlett