Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 15. februar 2012

Den kongelige reise......




bursdagsgaven fra regjeringen til kongen og
dronningens 75 årsdag åpnes i dag av kongefamilien
på Kunstindustrimuseet.....




Utstillingen viser gaver, kofferter, reiseekvipasje,
elegante drakter, smykker osv...

Denne utstillingen bare må jeg få med meg og jeg
gleder meg allerede. Studenten og jeg så utstillingen
av dronning Mauds garderobe i Victoria&Albert museet
i London da den var der og nå frister dette også.....

6 kommentarer:

  1. Det hadde vore kjekt å sjå :)

    SvarSlett
  2. Ja, den hadde vært artig å få med seg. Kunstindustrimuseet har jeg besøkt flere ganger, og har synes det har vært kjempeinteressant sånn til vanlig også. Utrolig mye fint å se der.
    Og så må jeg jo kommentere at du kjenner Tegnehanne! Så henne på TV idag morges. Så gøy. Hun er jammen en intelligent og morsom dame. Vel fortjent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååh, denne utstillingen hørtes morsom ut, skulle gjerne sett den.

      Tro, om den fortsatt går i slutten av april? Er jeg heldig gjør det kanskje det...her pakkes kofferter....avreise tidlig imorgen :)

      Slett
  3. Jeg har fått med meg at utstillinga skal rundt i hele landet, og håper det også innebærer Tromsø. Sikkert vel verdt å få med seg! (",)

    SvarSlett
  4. sier som M.. håper inderlig den kommer til Tromsø.

    fin dag til deg..

    SvarSlett
  5. årh, det skulle jeg gjort med min mor også. vi er like glad i kongefamilien, begge to:) kos deg!

    SvarSlett