Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 20. januar 2012

Ut på tur i ettermiddag....

for å finne motivasjon til enda en arbeidshelg
som starter søndag morgen....


















Himmelen og vannet hadde noen uvanlig nydelige
sjatteringer i blått.

Jeg angret på at jeg ikke hadde tatt med speilrefleks-
kamera så jeg kunne ha trent litt på å ta naturbilder.
Dette bildet er fra iPhonen.

Jeg merker at det sitter litt langt inne å ta med det store
kameraet på tur.

9 kommentarer:

  1. Nydelege fargar.
    Eg har lyst på nytt kamera, men er det litt
    plunder å ha med på tur altså ?
    Det er sjølsagt noko å bere på når ein vil ha seg ein lett tur.
    Ellers syns eg du alltid har fine bilder så du er nok ein flink fotograf.

    Ynskjer deg ei god arbeidshelg !

    SvarSlett
  2. Fint bilde det! Eg bruker berre iphonen når eg tek bilde, og er fornøgd med det. Det manglar ikkje fotoutstyr her i huset, men det er mannen sitt. Eg har ikkje teke meg tid til å lære å bruke det.
    God arbeidssøndag!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, det e typisk at når man ikke har kameraet med sæ på tur, er det masse fint man kunne ta bilde av, bra at iponen fins da :)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  4. Deilig med en tur ut i det fri.
    Flott bilde - uff ja det kamera ja , fort gjort at det blir igjen hjemme.

    ønsker deg en flott fredagskveld
    klem anita s

    SvarSlett
  5. My iPhone takes nice pictures I've noticed. This one is good too!

    SvarSlett
  6. Nydelig!
    Heng det store kameraet rundt halsen neste gang, prøv og sammenlign!
    Men kjempefint med iphonen også!

    SvarSlett
  7. Å, det kjenner jeg igjen. Det lille kompaktkamera, mitt gamle - fikk så kjekt plass i lomma.
    Jeg øver meg/venner meg på å dra med meg mitt nye Nikon (nesten) overalt. Også når jeg går tur. Men det er forskjell å gå tur, og gå på fototur.

    SvarSlett
  8. vakkert linjer og farger! skjønner den, lar det store apparatet stort sett ligge...
    ha en fin helg!!

    SvarSlett
  9. nydelig bilde ! det blir en vanesak og ta det store med.. det beste er å ha det i en veske.

    god helg og god vakt !

    SvarSlett