Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 18. januar 2012

Paradishagen....

Boken handler om østerriske Kurt Leonard som var
soldat i Norge under krigen og forelsket seg i en norsk
jente. Etter krigen jobbet han i biblioteket på Melk kloster
ved Donau...

Julie, som er filmskaper, skal lage film om Kurt Leonards
liv. Han var gammel familievenn og hun reiser til
klosteret i Østerrike for å drive research og der
oppdager hun ting som gjør at manuset må endres...

Boken er på nynorsk og den anbefales

8 kommentarer:

  1. Tipset er herved lagt inn på notater på mobilen, og turen går til biblioteket i morgon :)
    Takk!

    SvarSlett
  2. den høres spennende ut !
    nynorsk er ingen ulempe.. liker det faktisk : )

    god kveld til deg.

    SvarSlett
  3. Takk for informasjonen, det e så koselig og lese om kveldene, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;:))

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Jeg elsker bok tips. Og denne skal jeg virkelig vurdere, blir pitte litt skeptisk til nynorsken - men er det en god bok så merker man ikke så mye til det. har akkuart lest indias datter , kjempe fin den også

    klem anita s

    SvarSlett
  5. Liker boktips, men nynorsk er jeg ikke så glad i.. Lesestoff gjennom vinteren må man ha..

    Ha en fin kveld..

    SvarSlett
  6. Takk for tipset !
    Godt å finne bøker på nynorsk !

    God kveld til deg !

    SvarSlett
  7. Undrar om den finns på svenska?

    SvarSlett
  8. Holder på å lese denne boka nå. Litt tregt i begynnelsen, men interessant etter hvert. Glder meg til å lese videre. Fint med bloggtips!

    SvarSlett