Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 7. januar 2012

Fredagsmiddagen...

måtte jeg lage selv da jeg kom hjem fra jobb i går,
mannen hadde reist på hytta...


















Det blei fersk sei panert i frø etter inspirasjon
fra Dentinista for en tid tilbake...

Siden jeg fortsatt spiser lavkarbo, laget jeg tilbehør
av kål, løk og fennikkel gylnet litt i smør på panna og
så kokt mørt i en liten fløteskvett mens fisken stekte.

Jeg bevilget meg også et aldri så lite glass vin til. Det var
tross alt fredag....

God helg til dere.

Jeg er på jobb, men helgen kan jo bli fin allikevel.

6 kommentarer:

  1. så nydelig ut dette.. jeg klarer dessverre ikke holde meg strikt til lavkarbo.. har dropet potet, pasta og ris men litt brød innimellom må jeg ha.. og sukker.. i form av tørket frukt.. ellers går jeg i halvsvime : )

    god vakt !

    SvarSlett
  2. Mmmmmm..det der så jammen godt ut, og jeg er kjempeglad i fisk.
    Vi startet helgen med tapas, ikke det verste man kan spise det heller. Men det krydde av kalorier ;)
    God helg.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk godt ut!
    Ha en fin helg og kos deg...selv med arbeidshelg!
    Klem.

    SvarSlett
  4. Såg godt ut - ha ei fin helg på jobb:-))

    SvarSlett
  5. Mmm... det sa godt ut. Vi spiser ogsa mye fro, men har aldri provd det pa fisk. Takk for tipset!

    SvarSlett