Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 6. desember 2011

Stormberg...

i mitt  ♥.....
















Jeg har kjøpt et voksen- og et barneplagg derfra og
blei imponert av deres filosofi...



















Barneplagget hadde denne folderen festet til seg
og med følgende historie;

En liten knert
med et kjempestort smil
har veltet en stein i hagen

Nå er han så glad
at han flyr som en pil
med sommerfugler i magen

I lomma si holder knerten
en skatt som mamma
skal få i presang

Den fineste marken
knerten har hatt
den skal hun få
med en gang

Han løper inn døra
og kjenner seg klar
med skoene fulle av søle

Så synes ha at verden er
skikkelig rar når mamma
begynner å brøle

Voksenplagget hadde denne filosofien
på den vedhengende folderen;

TO RØDE ROSER

Det viktigste for oss er ikke hvor langt
du går, eller hvor mange høydemeter
du klatrer.

Det viktigste for oss er at du tar koselige
pauser med pølse på thermos, og blir
glad når du plukker vårens første løvetann.
Vi synes det er fint at små turer også er
store.
Stormberg vil gjerne gi deg to røde roser.

En til hvert kinn.

Og jeg,  mitt ♥ smelter....

9 kommentarer:

  1. Det med de to rosene av jo så utrolig flott sagt. Jeg har også en forkjærlighet for dette merket. Har hørt et foredrag av sjefen/gründeren der, og det høres ut som et fantastisk firma.

    SvarSlett
  2. De har mye fint..) og flotte ord..))

    ha en fin dag.)

    SvarSlett
  3. Ja, det var koselige innlegg, for ikke å glemme de livsviktige reglene for å overleve.

    SvarSlett
  4. Både koselig og nyttig i tillegg til gode plagg:-))

    SvarSlett
  5. Dette er en fin filosofi.

    Bente

    SvarSlett
  6. det er den herligste historien jeg har hørt på lenge !! nå smeltet jeg også.. fullstendig !!

    håper du har en fin dag.. hjemme eller på jobb : )

    SvarSlett
  7. Smelt sier ♥ mitt også! Nydelig.

    SvarSlett
  8. SMELT!

    Nå fikk du meg nysgjerrig på Stormbergproduktene. Se! Reklamen virker.

    SvarSlett
  9. Fantastisk !!
    Det må ein seie er gjennomtenkt.
    Trur nok firmaet har igjen for den stilen dei legg seg på.

    SvarSlett