Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 14. november 2011

Park International Hotel...

er hotellet vi bodde på i London.....


















Vi var kjempefornøyd med hotellet og du kan se
mer HER...

Vi hadde trippelrom med god frokostbuffet inkludert.
Hele hotellet var delikat, reint og veldig trivelig og det
ligger i Kensington(hvor jeg trives veldig godt), og bare
tre minutter å gå fra Gloucester Road Underground Station.
Denne stasjonen er på Piccadilly Line, som har direkte
forbindelse til Heathrow Airport og som gjør det
superenkelt å reise til og fra flyplassen.

Lørdagskveld spiste vi i Notting Hill på  e & o....



















e & o er en pan-Asian Restaurant og Bar som har
nydelig mat og atmosfære, og det må innrømmes,
de fleste gjestene var yngre enn meg, men uten at det var
et problem.....
















Vi spiste blant annet Edamame, noe jeg aldri har gjort før,
men det skal jeg prøve å lage en dag. Det var søyabønner
som var kokt (tror jeg, oppskrift må googles) og så marinert
i honning, havsalt og soyasaus. Kjempegodt!

De to siste bildene har jeg lånt på nettet

6 kommentarer:

  1. Fint å få vere med deg på turer - blir glad av det jeg. Selv skal vi ha en hotellnatt i Oslo til helga - bare vi to - det gleder jeg meg til:-))

    God uke

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Må notere meg det hotellet da skjønner jeg :)
    Har aldri hørt om Edamame før, men
    det høres jo spennende ut!

    Håper mandagen er super!

    SvarSlett
  3. Sentralt og fint å bo i Kensington. Har ikke vært på dette hotellet tidligere, ser flott ut.
    Dere må ha hatt en fantastisk tur.

    Bente

    SvarSlett
  4. nå fikk jeg lyst å fly : )) den retten har jeg aldri hørt om.. må google litt..

    ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Dette så lekkert ut. Takk for tipset om dette og det under her. :)

    PS! Kjenner du forresten Karen i Braathen/SAS? Tror dere er på samme alder. Hun har vært purser i Braathen i 25 år.


    AW

    SvarSlett
  6. Edamame spiste jeg flere ganger i Japan, når vi var der for 2 år siden. Enig! Kjempegodt!

    SvarSlett